16
امروز انجام شد

رونمایی از سردیس بانوان مدال‌آور در سالگرد تاسیس کمیته ملی پارالمپیک

  • کد خبر : 54166
  • 15 بهمن 1399 - 16:14
رونمایی از سردیس بانوان مدال‌آور در سالگرد تاسیس کمیته ملی پارالمپیک
در سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم بیستمین سالگرد تاسیس کمیته ملی پارالمپیک و رونمایی از سردیس بانوان مدال‌آور پارالمپیکی در محل فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین برگزار شد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ رونمایی از سردیس بانوان مدال‌آور در سالگرد تاسیس کمیته ملی پارالمپیک با حضور محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک و رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان، طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک، سید محمد شروین اسبقیان رئیس و مسوولین فدراسیون جانبازان و معلولین و تعدادی از قهرمانان و مدال‌آوران پارالمپیکی در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم که با سخنرانی مسئولان مختلف همراه بود، از سردیس ساره جوانمردی، زهرا نعمتی، اعظم خدایاری و نیره عاکف به عنوان چهار بانوی مدال‌آور در پارالمپیک رونمایی شد. همچنین قرار بود از سردیس راضیه شیرمحمدی و زهرا جوانمرد نیز رونمایی شود که به دلیل آماده نبودن، فقط تقدیر به عمل آمد.

در مراسم امروز از زینب پورجعفری فرزند خردسال شهید مدافع حرم که مسئولیت قرائت قرآن را بر عهده داشت، تقدیر به عمل آمد. همچنین کلیپی از مرحومه راضیه شیرمحمدی بانوی مدال‌آور تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین که سال گذشته به دلیل ایست قلبی از دنیا رفت، به نمایش درآمد و از دختر او تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=54166
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.