14
در رده های سنی نونهالان و نوجوانان انجام شد؛

قهرمانی غزل صفا و هلن زارعی در مسابقات دواتلون قهرمانی کشور

  • کد خبر : 54172
  • 15 بهمن 1399 - 20:30
قهرمانی غزل صفا و هلن زارعی در مسابقات دواتلون قهرمانی کشور
پرونده مسابقات دواتلون نوجوانان و نونهالان دختر کشور در کرمانشاه با قهرمانی هلن زارعی و غزل صفا بسته شد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ مسابقات دواتلون نونهالان و نوجوانان دختر کشور به میزبانی کرمانشاه در دهکده ورزشی المپیک این شهر برگزار شد.

در این مسابقات در رده سنی نونهالان که به مسافت ۱۰۰۰ متر دو، ۵ کیلومتر دوچرخه و بار دیگر ۵۰۰ متر دو برگزار شد در پایان غزل صفا از زنجان با زمان ۲۲ دقیقه و ۱۵ ثانیه به مقام قهرمانی دست یافت.

پس از غزل صفا، مهدیس تقیان از اصفهان با زمان ۲۲ دقیقه و ۳۴ ثانیه و پریا ایرانی از آذربایجان غربی با زمان: ۲۳ دقیقه به ترتیب در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

در بخش تیمی این دوره از رقابت‌ها نیز استان زنجان به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های آذربایجان غربی و اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین در رده سنی نوجوانان که بلافاصله پس از پایان مسابقات نونهالان برگزار شد شرکت کنندگان مسیری به مسافت ۲ کیلومتر دو، ۱۰ کیلومتر دوچرخه و مجدداً ۱۰۰۰ متر دو را پشت سر گذاشتند.

در پایان مسابقات دواتلون نوجوانان دختر کشور، هلن زارعی از چهارمحال و بختیاری با زمان ۳۲ دقیقه و ۱۶ ثانیه به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

سوین تابع خیام از آذربایجان غربی با زمان۳۹ دقیقه و  ۵۳  ثانیه دوم شد و یاسمن حدیدی از استان کرمانشاه با زمان ۴۲ دقیقه و ۱۶ ثانیه بر سکوی سوم قرار گرفت.

قهرمانی بخش تیمی این رده سنی به کرمانشاه رسید و استان‌های اصفهان، آذربایجان غربی روی سکوی دوم و سوم تیمی مسابقات ایستادند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=54172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.