18
در لیگ تنیس روی میز بانوان رخ داد

تساوی وچان کردستان و آکادمی وفایی راد بابل در دیداری نفس گیر

  • کد خبر : 54177
  • 15 بهمن 1399 - 20:46
تساوی وچان کردستان و آکادمی وفایی راد بابل در دیداری نفس گیر
در آخرین دیدار از روز سوم دور برگشت لیگ تنیس روی میز بانوان تیم‌های وچان کردستان و آکادمی وفایی راد بابل در دیداری نفس گیر به تساوی رضایت دادند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران لیگ تنیس روی میز بانوان به سومین روز دور برگشت خود پایان داد و تساوی 3 بر 3 در دیدار وچان کردستان و آکادمی وفایی راد بابل نتیجه آخرین مسابقه امروز در سالن امیر احتشام زاده مجموعه انقلاب تهران بود.

در این بازی تیم دو نفره غزاله مولاطلب و هلیا اصغری از آکادمی وفایی راد بابل 3 بر یک برابر تیم دوبل صبا صفری و صبا سراجی از وچان کردستان صاحب یک پیروزی ارزشمند شد.

در دومین دیدار دوبل، کیمیا رستمی و الینا رحیمی پینگ پنگ بازان تیم وچان کردستان 3 بر صفر مقابل تیم دوبل فاطمه مختار رضایی و مهرسا مسلمی از آکادمی وفایی راد بابل صاحب برتری شدند.

با شروع مسابقات انفرادی، هلیا اصغری از تیم آکادمی وفایی راد بابل 3 بر یک از سد صبا سراجی از وچان کردستان عبور کرد اما وچان، این شکست را در مسابقه انفرادی دوم با برد 3 بر صفر الینا رحیمی برابر مهرسا مسلمی جبران کرد.

در ادامه کیمیا رستمی از تیم وچان کردستان 3 بر صفر غزاله مولاطلب بازیکن تیم آکادمی وفایی راد بابل را در تولد 22 سالگی‌اش شکست داد.

سرانجام فاطمه مختار رضایی فرشته نجات تیم آکادمی وفایی راد بابل شد و در مسابقه برابر صبا صفری در گیم پنجم حریفش را شکست داد و با پیروزی 3 بر 2 در این بازی، سبب شد نتیجه نهایی مسابقه بین دو تیم تساوی باشد.

هر دو تیم 2 بازی دیگر در لیگ تنیس روی میز بانوان در پیش دارند و جمعه 17 بهمن 99 به کار خود در لیگ پایان می‌دهند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=54177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.