15
لیگ برتر بسکتبال بانوان

پیروزی نارسینا برابر سپهرداد در نخستین بازی دور رفت پلی آف

  • کد خبر : 54182
  • 16 بهمن 1399 - 12:08
پیروزی نارسینا برابر سپهرداد در نخستین بازی دور رفت پلی آف
در نخستین بازی دور رفت پلی آف لیگ برتر بانوان، نارسینا تهران قاطعانه سپهرداد تهران را شکست داد. نارسینا از حالا در جمع چهار تیم پایانی لیگ برتر بسکتبال زنان است.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ دور رفت پلی آف لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز آغاز شد و در نخستین بازی نارسینای تهران با نتیجه 110-38 بر سپهرداد تهران غلبه کرد.

این جدال از ساعت 10 صبح در سالن انرژی اتمی تهران به قضاوت مریم زارع، صنم کوهی و شیوا قربانی برگزار شد. در کوارتر اول بازی شاگردان ندا عسگرنیا در نارسینا برتری خود را به حریف دیکته کردند و با نتیجه 28 بر 5 پیروز شدند.

این اختلاف در کوارتر دوم هم به قوت قبل باقی ماند و نتیجه 22 بر 11 رقم خورد تا نارسینا در نیمه نخست 34 امتیاز از حریف پیش افتد.

شوماری هریس لیگ برتر بسکتبال بانوان نارسینا

در کوارتر سوم شاگردان پوران عباسی در اندیشه جبران برآمدند اما بازهم اسیر بازی خوب رقیب خود شدند و با نتیجه 24 بر 12 شکست خوردند تا در یک قدمی باخت قرار گیرند.

در کوارتر پایانی بازی نارسینایی‌ها با فراغ بال میدان داری کردند و با نتیجه 36 بر 10 این کوارتر را هم با برتری به پایان رساندند تا شکست سنگینی به رقیب تحمیل کنند.

آجمبا” بازیکن خارجی نارسینا با کسب 22 پوئن امتیاز آورترین بازیکن میدان بود و توانست با ثبت آمار 11 ریباند، 4 پاس منجر به گل و یک توپ ربایی دبل دبل کند.

انیس مرادی لیگ برتر بسکتبال بانوان نارسینا

یاسمن محمدی کاپیتان تیم نارسینا نیز در این بازی خوش درخشید و با کسب 20 پوئن، 8 ریباند، 12 پاس منجر به گل و 2 توپ ربایی دبل دبل کرد.

انیس مرادی، پاور فوروارد نارسینا نیز بازی درخشان این تیم را تکمیل کرد و او هم با ثبت 18 پوئن، 11 ریباند و یک پاس منجر به گل و به جمع دبل دبل های این بازی پیوست.

نارسینا در این بازی با ترکیب اولیه شوماری هریس، عاطفه میرزایی، ایجه ئوما آجمبا، یاسمن محمدی و یکاترینا فولادوند به میدان رفت و در جریان بازی به ترتیب دقایق حضور در میدان از آیلار دهناد، انیس مرادی، تارا عیوض زاده، روژین جلفا و سایه صدیقی استفاده کرد.

تیم سپهرداد نیز در ترکیب آغازین خود هانا بیدار، تیام پروینی، مریم شیرازی، زهرا عباس نژاد و زهرا منافی را در زمین داشت و سپس در جریان بازی به ترتیب زمان حضور در میدان از زهرا غلامی، سروناز احمدی، هستی تجسمی، زهرا بابایی و آیلین حیدری برهره برد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=54182
  • نویسنده : احمدرضا احمدیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.