17
لیگ برتر بسکتبال بانوان

پیروزی آسان مهرام در تقابل با گرگان | سلام به نیمه نهایی

  • کد خبر : 54201
  • 16 بهمن 1399 - 14:50
پیروزی آسان مهرام در تقابل با گرگان | سلام به نیمه نهایی
مهرام تهران در دومین دیدار از دور رفت پلی آف لیگ برتر بسکتبال بانوان، بر بانوان گرگان غلبه کرد. تیم نیکا بیک لیکلی در آستانه رسیدن به نیمه نهایی قرار دارد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ در دومین دیدار از دور‌رفت پلی آف رقابت‌های لیگ‌برتر بسکتبال بانوان دو تیم مهرام تهران و بانوان شهر گرگان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 81 بر 41 به سود تهرانی‌ها خاتمه یافت.

این دیدار از ساعت 12:30 در سالن انرژِی اتمی تهران با قضاوت بنفشه بجنوردی، فهیمه علیمرادی و رویا وردی آغاز شد. نکته جالب این بازی تقابل نیکا بیک لیکلی مربی فصل قبل گرگان با تیم شهرش بود. تیمی که نیکا با آن، نایب قهرمان لیگ شد.

همچنین شادی عبدالوند و تینا عیساییان برابر تیم سابق خود قرار گرفتند. از سوی دیگر رویارویی سروه ضرغامیان، سرمربی گرگانی‌ها، با شاگرد سابقش در تیم کردستان، آیدا گلمحمدی، سنتر بلند‌بالا و حال‌حاضر تیم مهرام بود.

در کوارتر نخست بازی پایتخت نشینان با ارائه یک نمایش درخشان از حریف خود 21 بر 4 پیش افتادند و در ابتدای بازی یک چشم زهره اساسی به رقیب نشان دادند.

اما برخلاف 10 دقیقه اول، در کوارتر دوم شاگردان سروه ضرعامیان به خود آمدند و خبری از آشفتگی این تیم در تایم اول نبود. دو تیم پا‌به‌پای هم پیش رفتند و در انتهای زمان دوم تجربه تهرانی ها سبب رقم خوردن نتیجه 20 بر 14 به سود آن‌ها شد.

در کوارتر سوم بازی تیم بانوان شهر گرگان چهره‌ای متفاوت از نیمه نخست به عرضه گذاشت. گرگانی‌ها با درخشش پریسا کرمی، گارد خود، توانستند 13 بر 12 پیروز وقت سوم شوند و در اندیشه جبران در کوارتر پایانی برآیند.

در واپسین کوارتر این دیدار شاگردان  نیکا بیک‌لیک‌لی کنترل بازی را به دست گرفتند و اجازه خود نمایی را به رقیب ندادند و 28 بر 10 پیروز وقت چهارم شدند.

تینا عیساییان کاپیتان تیم مهرام تهران با کسب 23 پوئن، امتیاز آورترین بازیکن میدان لقب گرفت و علاوه بر آن با ثبت 13 ریباند، 5 پاس منجر به امتیاز و 4 توپ ربایی دبل دبل کرد.

پریسا کرمی ستاره بی چون و چرا امروز تیم گرگان نیز 18 پوئن کسب کرد و امیتاز آور ترین بازیکن تیمش لقب گرفت اما با وجود 5 ریباند، 2 پاس منجر به گل و 3 توپ ربایی نتوانست مانع شکست تیمش شود.

مهرام در این بازی با ترکیب اولیه شادی عبدالوند، نگین رسولی، ماریا آوتزی، الکساندرا بگنیسیچ و تینا عیساییان به میدان رفت و در جریان بازی به ترتیب زمان حضور در میدان از وجود ساناز اسکندری، سحر نجفی، عسل پورحیدری، آیدا گل محمدی، عسل محسنی، زهرا قیس و سمیه ثابت زاده بهره مند شد.

در ترکیب اول تیم بانوان شهر گرگان نیز شیما خوش آیین، مرضیه تندرو، مونس علی پناه، زهرا سوخته سرایی و ریحانه بافری به میدان رفتند و به ترتیب زمان حضور در میدان، پریسا کرمی، سوگند احمدی، سیران قادرنژاد، رضوانه مکی و مبینا خاکی به ترکیب این تیم کمک کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=54201
  • نویسنده : احمدرضا احمدیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.