18
لیگ برتر بسکتبال بانوان

نامی‌ نو اصفهان نفت را به آتش کشید | پیروزی ارزشمند با هادلی و سارا اعتماد

  • کد خبر : 54211
  • 16 بهمن 1399 - 17:34
نامی‌ نو اصفهان نفت را به آتش کشید | پیروزی ارزشمند با هادلی و سارا اعتماد
در دیدار سوم دور رفت پلی آف لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور نامی‌ نو اصفهان به برتری مقابل پالایش نفت آبادان دست یافت. سارا اعتماد و هادلی جوی در روز بازگشت ناهیده اسدی به میادین برای نامی نو دبل دبل کردند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ در نبرد سوم از دور‌ رفت پلی آف رقابت‌های لیگ‌برتر بسکتبال بانوان نامی‌ نو اصفهان به مصاف پالایش نفت آبادان رفت و با نتیجه 63 بر 41 پیروز میدان شد.

این دیدار از ساعت 15:10 و با چند دقیقه تأخیر با قضاوت صنم نظامی، تالین طهماسیان و لیلا علیمرادی در سالن انرژی اتمی تهران آغاز شد.

در کوارتر نخست این دیدار دو تیم شانه به شانه یکدیگر تا پوئن 10 پیش رفتند و در واپسین لحظات وقت اول این نماینده اصفهان بود که توانست نهایت بهره را از فرصتهایش ببرد و با نتیجه 14 بر 10 پیروز شود.

در کوارتر دوم شاگردان آزاده زمانپور در نامی‌ نو اصفهان برتری خود را حفظ کردند و رفته رفته به اختلاف امتیازات افزودند تا با نتیجه 24 بر 11 پیروز این کوارتر شوند و اختلاف امتیازات در نیمه نخست را به 17 پوئن برسانند.

سومین کوارتر از بازی با هیجان بالایی دنبال شد. شاگردان شایسته متشرعی سعی در جبران اختلاف امتیازات داشتند و روی پرتاب های فائزه شهریاری حساب ویژه‌ای باز کرده بودند اما در پایان همانند دو کوارتر گذشته با نتیجه 13 به 9 بازنده شدند.

در واپسین کوارتر بازی اصفهانی ها روی به مدیریت بازی و حفظ اختلاف امتیاز با رقیب آوردند و در پایان 12 بر 11 مقابل نفتی ها به پیروزی رسیدند تا نیمی از راه صعود را بپیمایند.

“هادلی جوی” بازیکن آمریکایی تیم نامی‌ نو اصفهان با کسب 19 پوئن، عنوان امتیاز آورترین بازیکن میدان را از آن خود کرد و نقش موثری در پیروزی تیمش داشت. هادلی جوی علاوه بر این 12 ریباند و 2 بلاک شات هم از خود بجا گذاشت و دبل دبل کرد.

سارا اعتماد بازیکن پست سنتر نامی‌ نو هم امروز خوش درخشید و با ثبت 10 پوئن، 13 ریباند، 3 پاس منجر به امتیاز، 2 توپ ربایی و 3 بلاک دبل دبل کرد تا روز خوب اصفهانی ها را تکمیل کند.

در تیم پالایش نفت آبادان نیز فائزه شهریاری و فرزانه فروتن‌فرد به ترتیب 13 و 12 پوئن کسب کردند اما نتوانستند از شکست تیم خود جلوگیری کنند.

ناهیده اسدی ستاره تیم پالایش نفت آبادان پس از طی دوران آسیب دیدگی امروز به ترکیب تیمش برگشت و نمایش شایسته ای داشت. تقدیر این بود که امروز او برابر تیمی قرار گیرد که با آن تیم در بسکتبال ایران صاحب اسم و رسم شد.

در ترکیب اولیه نامی نو اصفهان لوسینه آسادوریان، مژگان خدادادی، هادلی جوی، کاپیتان معصومه اسماعیل زاده و سارا اعتماد به میدان رفتند و زمان پور در جریان بازی به ترتیب میزان حضور در میدان از ناهیده اسدی، فائزه شهریاری، نسرین فلاح و پرنیا اثنی عشری استفاده کرد.

در ترکیب آغازین تیم پالایش نفت آبادان نیز مهسا تقی زاده، شیدا شجاعی، فرزانه فروتن فرد، کاپیتان الناز سیاهی و فاطمه شهریاری وارد زمین شدند و آناهیس خداوردیان، آیا ترائوره، زهرا حق جو و ایلناز مظهری به ترکیب نفت پیوستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=54211
  • نویسنده : احمدرضا احمدیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.