20
لیگ برتر بسکتبال بانوان

پیروزی گروه بهمن مقابل شهرداری قزوین با درخشش آنا بهشتیان

  • کد خبر : 54221
  • 16 بهمن 1399 - 19:44
پیروزی گروه بهمن مقابل شهرداری قزوین با درخشش آنا بهشتیان
در واپسین دیدار دور رفت پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال بانوان گروه بهمن از سد شورا و شهرداری قزوین گذشت. در روز غیبت فاطمه آقازادگان، شهرداری قزوین از پس مدافع عنوان قهرمانی برنیامد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ در دیدار پایانی دور‌ رفت پلی آف رقابت‌های لیگ‌برتر بسکتبال بانوان دو تیم گروه بهمن و شهرداری قزوین به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 74 بر 53 به سود تهرانی‌ها به پایان رسید.

این دیدار از ساعت 17:30 در سالن انرژی اتمی تهران و با قضاوت مریم دهستانی، هانیه شهدوست و سمانه دهقانی برگزار شد و دو تیم رقابت حساس خود را در حالی آغاز کردند که شاه مهره قزوین در زمین غایب بود و غیبت او بر عملکرد قزوین اثر گذاشت.

فاطمه آقازادگان ستاره جوان و تاثیرگذارترین بازیکن تیم شهرداری قزوین در لیگ امسال به دلیل آسیب دیدگی این بازی را از دست داد. گفته می شود وی به دلیل آسیبی جدی مدتی طولانی دور از میادین خواهد بود.

قزوین با این شکست غمگین است. این اندوه نه به خاطر باخت برابر بهمن که به دلیل شوکی است که آن‌ها برای از دست داده یک ستاره دوست داشتنی متحمل شده‌اند اما وقت آن رسیده که قزوین دوباره روی پای خود بایستد.

در کوارتر اول بازی هر یک از دو تیم سعی در حداکثر بهره از فرصت های خویش داشتند و دقت در پرتاب‌ها در دستور کار بود. همین امر نتیجه نزدیکی را رقم زد و بخت با “کسنیا آفاناسیه وا” بازیکن اهل اوکراین و تازه وارد بهمن یار بود که پرتاب سه امتیازی‌اش به بار نشست تا تیمش 16-13 مقابل شهرداری قزوین به برتری برسد.

در کوارتر دوم بازی محدثه قسمی با پرتاب های سه امتیازی اش جان دوباره ای به قزوینی ها بخشید. دو تیم شانه به شانه یکدیگر پیش‌رفتند و باز هم گروه بهمن بود که با یک پوئن اختلاف امتیاز و با نتیجه 13 بر 12 نیمه نخست را با پیروزی به پایان رساند.

شاگردان افسانه حسن‌نایبی در کوارتر سوم بازی با بد شانسی مواجه شدند و هرچه زدند به سبد راه نیافت. اما از آن سو آنا بهشتیان و کیمیا یزدانی تهرانی به کمک بهمن آمدند تا نتیجه 22-10 گواه درخشش تهرانی ها باشد.

در واپسین کوارتر بازی، قزوینی ها به آب و آتش زدند تا از شکست فرار کنند و از “دوونا استل” سنتر خوش فکر خود هم بهره خوبی بردند اما باز هم اسیر هماهنگی بالا و تاکتیک شاگردان فریناز طائرپور شدند و وقت چهارم را هم با نتیجه 18 بر 23 واگذار کردند.

آنا بهشتیان بازیکن گارد گروه بهمن با کسب 19 پوئن، امتیاز آورترین بازیکن زمین لقب گرفت. او همچنین 12 ریباند، 4 پاس منجر به امتیاز و 3 توب ربایی را هم در کارنامه امروز خود ثبت کرد تا دبل دبل کند.

محدثه قسمی از شهرداری قزوین با کسب 17 امتیاز در رده دوم امتیاز آورترین بازیکنان ایستاد. او همچنین آمار 8 ریباند، 5 توپ ربایی، 3 پاس منجر به گل و 1 بلاک از خود بجا گذاشت اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.

گروه بهمن در این بازی با ترکیب اولیه دلارام وکیلی، کیمیا یزدیان طهرانی، آنا بهشتیان، گلشید امیدیان و ساغر آجیلی به میدان آمد و کسیه نا آفاناسیه وا ، زهرا عدالت کار و برای زمان کوتاهی شکیبا کائید را به میدان فرستاد. بهمن در این بازی تنها از 8 بازیکن خود استفاده کرد.

در تیم شهرداری قزوین، روژانو محمودی، محدثه قسمی، مطهره کشفی، رقیه نجفی و دوونا استل ترکیب اولیه را تشکیل دادند و مبینا مشهدی، زینب غفاری، مریم عدالت کار، سارا اللهیار، شهرناز جاهد و طناز رضایی در جریان بازی به ترکیب قزوین اضافه شدند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=54221
  • نویسنده : احمدرضا احمدیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.