14
قهرمانی نازنین زمانی و یگانه تفرشی در دوبل

نسیم صفایی قهرمان برترین های بدمینتون ایران شد

  • کد خبر : 54230
  • 16 بهمن 1399 - 21:15
نسیم صفایی قهرمان برترین های بدمینتون ایران شد
نسیم صفایی با شکست نرگس افشاری قهرمان برترین های بدمینتون ایران شد. قهرمانی دوبل هم به نازنین زمانی و یگانه تفرشی رسید. آینده سازان نیک بدمینتون ایران.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ پس از 3 روز رقابت، مسابقات برترین‌های بدمینتون بانوان امروز در کمپ تیم‌های ملی بدمینتون در تهران به پایان رسید و نسیم صفایی قهرمان این مسابقات شد.

نسیم صفایی امروز در فینال نرگس افشاری را ملاقات کرد و در یک بازی نفس گیر و شانه به شانه با حریف خود، در 2 گیم با امتیازات 22 بر 20 و 23 بر 21 پیروز و قهرمان شد.

نرگس افشاری در این بازی تا سر حد توان برای پیروزی جنگید اما این بازی بین 2 قهرمان جوان و همسان، بازی لحظه‌ها بود و نسیم صفایی در این رقابت میلی متری پیشی گرفت.

نسیم صفایی برای رسیدن به فینال 2 بر صفر رومینا تاجیک را شکست داده بود و نرگس افشاری نیز در یک بازی پیچیده و سنگین، 2 بر یک به سختی از سد الناز فیض منش عبور کرده بود.

در فینال مسابقات دوبل، تیم دو نفره یگانه تفرشی و نازنین زمانی توانستند تیم نسیم صفایی و حنانه یعقوب زاده را 2 بر صفر شکست دهند و قهرمان شوند.

تفرشی و زمانی با پیروزی در 2 گیم و با امتیازات 21 بر 12 و 21 بر 16 این موفقیت را به دست آوردند. آن‌ها در نیمه نهایی تیم دوبل نرگس افشاری و رومینا تاجیک را برده بودند.

این مسابقات در حالی برگزار شد که معتبرترین چهره بدمینتون بانوان ایران در آن غایب بود. ثریا آقایی پس از مصدومیت در لیگ آماده عمل جراحی زانو می‌شود و تا مدت‌ها دور از میادین خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=54230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.