16
هفته پنجم و ششم لیگ تپانچه بانوان

مینا قربانی به صدرنشینی سبقت اللهی پایان داد | رستمیان چهارم شد

  • کد خبر : 54271
  • 17 بهمن 1399 - 10:31
مینا قربانی به صدرنشینی سبقت اللهی پایان داد | رستمیان چهارم شد
در پایان هفته پنجم و ششم لیگ برتر تیراندازی تپانچه بانوان مینا قربانی به صدرنشینی گلنوش سبقت اللهی پایان داد و هانیه رستمیان المپیکی چهارم شد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ لیگ برتر تپانچه بادی بانوان در هفته پنجم و ششم در حالی با حضور 6 تیم به میزبانی هیئت فارس در سالن تیراندازی ورزشگاه آزادی تهران پیگیری شد.

در فینال انفرادی این مسابقات، مینا قربانی تیرانداز تیم مقاومت با رکورد 243.4 قهرمان شد و بالاتر از گلنوش سبقت اللهی تیرانداز تیم امید صدرا خلیج فارس قرار گرفت که رکورد 237.5 را به دست آورد.

گلنوش سبقت اللهی تیرانداز باتجربه در حالی در این مرحله به رتبه دوم بسنده کرد که در فینال هر 2 مرحله پیشین لیگ تپانچه زنان قهرمان شده بود.

هانیه رستمیان و گلنوش سبقت اللهی

نوشین پی خسته تیرانداز تیم هیئت تیراندازی استان قم نیز با رکورد 215.7 در جایگاه سوم قرار گرفت. او بالاتر از هانیه رستمیان تیرانداز المپیکی ایران از تیم مقاومت قرار گرفت که رکورد 194 را به دست آورد.

همچنین زهرا صفری از هیئت تیراندازی استان فارس، مریم عوض پور از تیم مازندران، مهسا نیک نفس از تیم کرمان و فاطمه احمدی شیخ از تیم مازندران در رده‌های پنجم تا هشتم فینال هفته پنجم و ششم لیگ تیراندازی تپانچه بانوان ایستادند.

در بخش تیمی هفته پنجم، تیم‌های هیئت فارس، مقاومت و هیئت قم با شکست تیم‌های امید صدرا خلیج فارس هرمزگان، رایمون و هیئت مازندران به پیروزی دست یافتند.

همچنین در بخش تیمی هفته ششم نیز، تیم‌های هیئت کرمان، مقاومت و هیئت فارس در برابر تیم‌های امید صدرا خیلج فارس هرمزگان، هیئت مازندران و رایمون به پیروز رسیدند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=54271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.