10
لیگ برتر فوتسال بانوان

پیروزی دشوار خراسان رضوی برابر رهیاب جان سخت

  • کد خبر : 54279
  • 17 بهمن 1399 - 13:12
پیروزی دشوار خراسان رضوی برابر رهیاب جان سخت
در چهارمین هفته از لیگ برتر فوتسال بانوان تیم هیئت خراسان رضوی به یک پیروزی دیگر دست یافت. این تیم امروز در تهران برابر رهیاب به برتری رسید.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز برگزار شد و در یکی از بازی‌ها در سالن دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران تیم هیئت خراسان رضوی 5 بر 4 برابر رهیاب تهران صاحب برد شد.

در این بازی شاگردان فاطمه شریف که با 3 برد پیاپی شروع دلپذیری در لیگ فوتسال زنان داشته‌اند توانستند برابر رهیاب در نیمه نخست با گل‌های سارا شیربیگی، فاطمه حسینی و فاطمه ارژنگی در برابر گل‌های نارمیلا فتحی و طناز آرمات پیروز شود.

طناز آرمات در حالی در این بازی برای رهیاب گلزنی کرد که برابر تیم فصل گذشته خود قرار گرفته بود. او در چند صحنه عصبی نشان داد و به داور معترض شد.

در نیمه دوم هیئت خراسان رضوی این برتری را تثبیت کرد و توانست 2 بار دیگر توسط سارا شیربیگی به گل برسد و سهم رهیاب نیز در نیمه مربیان 2 گل بود.

بدین ترتیب این بازی نزدیک و نفس گیر با برد تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی پایان یافت گرچه مشهدی‌ها در بازی‌های قبل تا این اندازه در تنگنا قرار نگرفته بودند.

رهیاب در روزی که به نظر می‌رسید شایسته کسب حداقل یک امتیاز است در برابر تیم موفق این روزهای لیگ برتر فوتسال بانوان دست خالی اما سربلند میدان را ترک کرد. جان سخت تهران تیمی محترم و لایق، نشان داد.

هیئت خراسان رضوی با این برد با 4 پیروزی پیاپی در صدر جدول گروه دوم لیگ برتر فوتسال زنان قرار گرفته است. از سوی دیگر این دومین شکست رهیاب در سومین بازی فصل این تیم بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=54279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.