15
در مسابقه‌ای دور از خانه

مولتی کافه برنده جدال مشهدی‌های لیگ بسکتبال بانوان شد

  • کد خبر : 54289
  • 17 بهمن 1399 - 14:04
مولتی کافه برنده جدال مشهدی‌های لیگ بسکتبال بانوان شد
تیم بسکتبال مولتی کافه برنده جدال مشهدی‌های لیگ بسکتبال بانوان برابر سینام این شهر شد. دو تیم در پلی آف نیمه پایین جدول مرحله اول با هم دیدار کردند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ در مرحله پلی آف نیمه پایین جدول لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز تیم‌های مشهدی مولتی کافه و سینام در تهران با هم دیدار کردند که این دیدار با برتری 73 بر 67 مولتی کافه به پایان رسید.

مولتی کافه و سینام در مرحله گروهی لیگ برتر موفق به صعود از گروه خود نشدند و در مرحله پلی آف ضربدری تیم‌های نیمه پایین جدول با هم مسابقه دادند.

در این بازی نزدیک تیم مولتی کافه مشهد در کوارتر نخست 21 بر 14 پیروز شد اما سینام در کوارتر دوم 14 بر 13 برنده این بخش از مسابقه بود و بدین ترتیب دو تیم وارد نیمه دوم شدند.

در کوارتر سوم سینام با برتری 23 بر 19 وضعیت خطرناکی برای مولتی کافه پدید آورد اما سرانجام پیروزی 20 بر 16 مولتی کافه در کوارتر چهارم سبب شد این تیم برنده نهایی دربی مشهد باشد.

سحر رضازاده کاپیتان تیم مولتی کافه مشهد در این بازی با کسب 17 امتیاز و 10 ریباند دبل دبل کرد. او با 6 پاس منجر به گل و 4 توپ ربایی نمایش درخشانی در این بازی داشت.

همچنین آزاده محمدی بازیکن تیم بسکتبال سینام با 17 پوئن و 10 ریباند موفق به ثبت دبل دبل شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=54289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.