کیش‌ومات سارگل به دست شاگردان جهان‌نجاتی | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16
لیگ برتر فوتبال بانوان

کیش‌ومات سارگل به دست شاگردان جهان‌نجاتی

  • کد خبر : 54325
  • 17 بهمن 1399 - 16:18
کیش‌ومات سارگل به دست شاگردان جهان‌نجاتی
کیش‌ومات سارگل در هفته پایانی از دور اول رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان به دست شاگردان جهان نجاتی در شهرداری سیرجان.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان؛ هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان، ظهر امروز با 3 دیدار همزمان در گروه ب برگزار شد. در گروه الف نیز بازی ها به دلیل تداخل با فوتبال مردان به روز دوشنبه موکول شده است.

گروه ب که هفته قبل تیم های صعود کننده‌اش را معرفی کرد، شاهد 3 دیدار تشریفاتی در هفته آخر بود. شهرداری سیرجان و وچان کردستان صعود خود را به  پلی‌آف مسجل کرده اند و امروز صرفاً برای بهبود آمار و عملکرد خود مقابل رقبا حاضر شدند.

شهرداری سیرجان صدرنشین که فصل جاری را بسیار رویایی سپری کرده، در هفته آخر میهمان سارگل بوشهر در ورزشگاه شهید بهشتی این شهر بود. کرمانی‌ها که از 9 دیدار قبل 25 امتیاز بدست آورده بودند، کار سختی مقابل شاگردان فرشته رجبی نداشتند و 3 امتیاز بازی را دشت کردند.

سبزپوشان در ابتدا توسط  افسانه ملیکا متولی به گل رسیدند تا خیال شان بابت حفظ رکورد شکست ناپذیری در مرحله اول لیگ برتر تا حدودی راحت شود. سپس در دقایق بعدی رو به حفظ توپ و بازی مالکانه آوردند تا حریف اسیر تاکتیک همیشگی شاگردان مریم جهان‌نجاتی شود.

افسانه چترنور که با 18 گل زده در رده دوم جدول گلزنان و در تعقیب زهرا قنبری 19 گله قرار داشت، در این بازی با همکاری رفقایش تلاش مضاعفی کرد تا علاوه بر صدرنشینی تیمش، صدر جدول گلزنان را هم از قنبری پس بگیرد و در دقایق پایانی نیمه نخست نیز موفق شد گل اول خود و دوم نماینده کرمان را به ثمر برساند.

در نیمه دوم بازی متعادل تر از نیمه نخست دنبال شد و تلاش هریک از دو تیم برای گشودن دروازه رقیب بی نتیجه بود. در این نیمه هم موقعیت هایی روی دروازه ها ایجاد شد اما توپی از خط دروازه ها نگذشت تا بازی با همان نتیجه 2 بر صفر به سود شهرداری سیرجان به پایان برسد.

سیرجانی ها با کسب این 3 امتیاز 28 امتیازی شدند و با 9 برد، 1 تساوی و بدون باخت رکورد خیره کننده‌ای از خود بجا گذاشتند. نماینده سیرجان به عنوان تیم اول گروه ب رقابت ها به مرحله پلی‌آف صعود کرد و انتظار رقبا در گروه الف را می‌کشد.

سارگل بوشهر هم با این شکست 9 امتیازی باقی ماند تا پس از 10 هفته تلاش رده پنجم جدول 6 تیمی گروه را از آن خود کند. در دیگر بازی این گروه وچان هم 3 بر صفر از سد ملوان گذشت و پالایش گاز ایلام با یک گل از سد شهدای قشقایی شیراز گذشت.

بدین ترتیب پرونده دور اول رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان پس از 10 هفته بسته شد و شهرداری سیرجان و وچان کردستان از این گروه به دور بعدی راه‌یافتند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=54325
  • نویسنده : احمدرضا احمدیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.