19
با رکورد صد در صد پیروزی

شهرداری شهر بابک قهرمان دور گروهی لیگ تنیس روی میز بانوان شد

  • کد خبر : 54363
  • 17 بهمن 1399 - 20:09
شهرداری شهر بابک قهرمان دور گروهی لیگ تنیس روی میز بانوان شد
شهرداری شهر بابک قهرمان لیگ تنیس روی میز بانوان را بدون تساوی و شکست جشن گرفت. تیم پرستاره حمیده ایرانمنش امروز با برتری بر پادما یدک اصفهان کار را تمام کرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ پرونده دور برگشت لیگ تنیس روی میز بانوان در آکادمی امیر احتشام زاده مجموعه ورزشی انقلاب تهران امروز در جدول گروهی بسته شد و شهرداری شهر بابک بار دیگر قهرمان لیگ تنیس روی میز زنان شد.

گرچه تیم ها این فرصت را دارند تا در پلی آف با هم روبرو شوند اما تکلیف این لیگ مشخص و روشن است و قهرمانی از آن تیم پرمهره صدرنشین.

قهرمانی تیم تحت هدایت حمیده ایرانمنش قابل پیش بینی بود چنان که آن‌ها در پایان نیم فصل بخش اعظم مسیر قهرمانی را طی کردند و در نهایت در شرایطی که کاملاً بی رقیب و غیر قابل توقف بودند، همانند 2 فصل اخیر قهرمانی را از آن خود کردند.

شهرداری شهر بابک به استثنای ندا شهسواری، بهترین‌های تنیس روی میز ایران را در اختیار داشت. از مهشید اشتری و شیما صفایی گرفته تا نسل طلایی کرجی‌ها و مربی تیم ملی روی صندلی مربیگری.

آخرین بازی شهرداری شهر بابک امروز برگزار شد و با پیروزی 4 بر 2 این تیم برابر پادما یدک اصفهان همراه بود. این یک پایان دلپذیر برای آن‌ها پیش از سریال تکراری بالا بردن جام قهرمانی لیگ پینگ پنگ بانوان بود.

در بازی امروز و در مسابقه دوبل اول، تیم دو نفره مهشید اشتری و شیما صفایی 3 بر صفر مهرسا موسوی و درسا موسوی از پادما یدک اصفهان را شکست دادند.

در مسابقه دوبل دوم، پریناز حاجیلو و فاطمه جمالی فر زوج کرجی تیم شهرداری شهر بابک با وجود شکست در گیم اول برابر ندا شهسواری و دینا فرمانی، در نهایت نمایندگان پادما یدک اصفهان را 3 بر یک از پیش رو برداشتند.

در بازی‌های انفرادی، شیما صفایی ستاره همدانی تیم شهرداری شهر بابک در مصاف با درسا موسوی از پادما یدک اصفهان 3 بر صفر به پیروزی رسید.

مصاف جذاب بازی‌های انفرادی دو تیم بین پریناز حاجیلو بازیکن کرجی تیم شهرداری شهر بابک و ندا شهسواری ستاره کرمانشاهی تیم پادما یدک اصفهان و 2 استعداد از 2 نسل شکل گرفت که این بازی دیدنی 3 بر یک به سود شهسواری خاتمه یافت.

در دیدار مریم فرعی از شهرداری شهر بابک و دینا فرمانی از پادما یدک اصفهان، دینا فرمانی 3 بر یک برنده شد و دومین برد پیاپی تیم اصفهانی در این رقابت را از آن پادما یدک کرد.

در نهایت مهشید اشتری ملی پوش مشهدی تیم شهرداری شهر بابک کار را تمام کرد و با نتیجه 3 بر یک حنانه امیدی را برد و این به معنای بسته شدن پرونده لیگ 99 بود.

لیگ تنیس روی میز بانوان با مدیریت نسرین محمدزاده مربی و مدیر پرتلاش و محبوب جامعه تنیس روی میز برگزار شد. سرداوری این مسابقات بر عهده پوران رحیمی بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=54363

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.