14
با پیروزی برابر دانشگاه آزاد

سپاهان قهرمان لیگ ووشو بانوان شد

  • کد خبر : 54462
  • 18 بهمن 1399 - 16:22
سپاهان قهرمان لیگ ووشو بانوان شد
تیم سپاهان اصفهان قهرمان لیگ ووشو بانوان شد. 2 پیروزی طی 24 ساعت برابر دانشگاه آزاد سپاهان را به جام رساند. جامی بدون شریک.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ پرونده لیگ ووشو بانوان 99 امروز در آکادمی ووشو ورزشگاه آزادی تهران بسته شد و سپاهان اصفهان جام قهرمانی را بالای سر برد. این برای سومین بار است که سپاهان قهرمان لیگ ووشو بانوان می شود.

سال پرمخاطره کرونایی تعداد تیم‌های متقاضی حضور در لیگ ووشو بانوان را به شدت کاهش داد به طوری که این مسابقات به عنوان یک استثنا در تاریخ لیگ، با 4 تیم و طی روز انجام شد.

تیم‌ها طی روز جمعه 17 بهمن به صورت دوره‌ای با هم مسابقه دادند که برتری 8 بر 4 سپاهان بر دانشگاه آزاد این تیم اصفهانی و پرمهره را در یک قدمی کسب عنوان قهرمانی قرار داد.

سپس تیم‌ها امروز بار دیگر و به عنوان دور برگشت، با هم روبرو شدند که جدال دانشگاه آزاد و سپاهان آخرین بازی این رقابت‌ها بود که سپاهان بار دیگر توانست دانشگاه آزاد را شکست دهد و قهرمان شود.

بر خلاف سال گذشته که سپاهان در لیگ نیمه تمام جام را با دانشگاه آزاد شریک شد امسال تنها مالک جام قهرمانی است.

در رقابت چند سال اخیر بین سپاهان و دانشگاه آزاد، رقابت دو تیم همواره آبستن حوادث بسیاری بوده است و این بازی به مسابقه کلاسیک ووشوی زنان ایران تبدیل شده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=54462

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.