13
لیگ برتر هندبال بانوان

شگفتی سازی سنگ آهن بافق برابر سپاهان ناتمام ماند | پیروزی تاسیسات

  • کد خبر : 54464
  • 18 بهمن 1399 - 16:06
شگفتی سازی سنگ آهن بافق برابر سپاهان ناتمام ماند | پیروزی تاسیسات
دور برگشت از مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان امروز در شیراز آغاز شد و تیم‌های تاسیسات دریایی و سپاهان برابر حریفان به پیروزی رسیدند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ دور برگشت از مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان 99 امروز در سالن علوم پزشکی شیراز آغاز شد و تاسیسات دریایی تهران و سپاهان اصفهان برندگان روز اول این مرحله بودند.

در بازی نخست امروز در شیراز، تیم تاسیسات دریایی تهران توانست 27 بر 16 تیم کربنات کاوه فیروز آباد فارس را شکست دهد و میزبان را در نخستین تجربه خانگی شکست دهد.

در دومین بازی، سپاهان اصفهان در مصاف با سنگ آهن بافق 33 بر 25 به پیروزی رسید و به روند بردهای پیاپی خود ادامه داد گرچه سپاهان در بازی امروز به سختی موفق به کسب پیروزی شد.

در نیمه نخست سنگ آهن بافق با عملکردی کم نقص و خستگی ناپذیر و جسورانه 15 بر 13 پیروز شد و حتی تا بخش قابل توجهی از نیمه دوم نتیجه را در مشت خود داشت اما سپاهان سرانجام در اواخر وقت مسابقه مانع از خلق شگفتی توسط سنگ آهن بافق شد.

در روزی که سنگ آهن بافق برای کسب امتیاز برابر سپاهان شایسته بود و البته سپاهانی‌ها در نیمه نخست در فاز دفاعی پر اشتباه نشان دادند، امتیاز کامل مسابقه به سپاهان رسید.

این مسابقات در شیراز ادامه خواهد داشت و فردا چهار تیم دیگر نخستین مسابقات خود در این مرحله را برگزار می کنند. هشت تیم در مرحله دوم با هم رقابت دارند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=54464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.