14
گفتگو با سرمربی تیم تکواندو فتح صدر البرز

فاطمه نورملکی : قهرمانی فتح صدر البرز حاصل یک برنامه ریزی بی نقص بود

  • کد خبر : 54578
  • 19 بهمن 1399 - 15:49
فاطمه نورملکی : قهرمانی فتح صدر البرز حاصل یک برنامه ریزی بی نقص بود
فاطمه نورملکی سرمربی تیم تکواندو فتح صدر البرز پس از قهرمانی در لیگ تکواندو بانوان این موفقیت را حاصل یک برنامه مدون دانست و البته از همه هم تشکر کرد: از تیمش، رقبایش و فدراسیون تکواندو.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ پرونده لیگ تکواندو بانوان طی 2 روز بسته شد و فتح صدر البرز با پیشی گرفتن از لوازم خانگی کن به مقام قهرمانی این مسابقات رسید.

لیگ تکواندو این بار در موقعیتی ویژه تنها با حضور 5 تیم (دو تیم از یک باشگاه) برگزار شد و فتح صدر البرز برای قهرمانی دردسر خاصی نداشت. آن‌ها حتی رقیبشان فتح صدر البرز را قاطعانه، له کردند.

فاطمه نورملکی سرمربی تیم فتح صدر البرز در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در این باره می‌گوید: ما نتیجه زحمات و برنامه ریزی‌های بی نقص و اجرای دقیق برنامه‌ها در تمامی زوایا را گرفتیم. به جرات می‌توانم بگویم در این 5 تیم بهترین‌های تکواندو ایران حضور داشتند و سطح لیگ به هیچ وجه پایین نبود.

او ادامه داد: در تیم فتح صدر البرز تمام قهرمانان ما ستاره بودند و نتیجه کسب شده بر اساس یک کار جمعی بوده است. من از تک تک قهرمانانم تشکر می‌کنم و بار دیگر این افتخار را به همه آن‌ها تبریک می گویم.

سرمربی تیم فتح صدر البرز همچنین گفت: تیم‌ها در داخل گود باهم رقیب هستند اما ما در خارج از شیاپ چانگ باهم دوست و رفیق هستیم. باشگاه کن هم مثل دیگر باشگاه‌ها هم یک رقیب و هم یک دوست برای ماست و حضور همه باشگاه‌ها در کنار هم است که جذابیت و زیبایی به مسابقات می‌دهد.

نورملکی درباره رقابت با کن افزود: باشگاه کن هم برای تیم فتح قابل احترام است و جایگاه خودش را دارد و از نظر من تفاوتی بین باشگاه‌ها وجود ندارد، چراکه همه ما در یک جبهه مشترک برای خدمت به تکواندو ایران داریم تلاش می‌کنیم.

او در بخش دیگری از تشکرهای خود گفت: اگر تیم فتح صدر البرز موفق به کسب قهرمانی شد، مرهون وجود باشگاه های مستحکمی چون باشگاه کن و دیگر باشگاه‌ها است و من به خاطر همه زحماتی که باشگاه کن و سایر باشگاه‌ها برای تکواندو متحمل می‌شوند از آن‌ها سپاسگزارم.

نورملکی با تقدیر از فدراسیون تکواندو عنوان کرد: برگزاری لیگ در این مقطع در شرایطی برگزار گردید که تمام دنیا درگیر پاندمی کرونا است و این ویروس ورزش را هم تحت‌الشعاع قرار داده است.

سرمربی تیم قهرمان لیگ تکواندو بانوان در خاتمه گفت: در این شرایط خاص فدراسیون تکواندو با برنامه ریزی شایسته و دقیق توانسته لیگ برتر را به‌صورت متمرکز برگزار کند که  بابت برگزاری خوب و بی‌نقص لیگ از فدراسیون تکواندو تقدیر و تشکر می‌کنم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=54578

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.