12
در لیگ برتر هندبال بانوان؛

پیروزی سپاهان برابر تاسیسات دریایی | برخورد تاسیسات به صخره!

  • کد خبر : 54713
  • 20 بهمن 1399 - 17:52
پیروزی سپاهان برابر تاسیسات دریایی | برخورد تاسیسات به صخره!
سپاهان در ادامه دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان برابر تاسیسات دریایی تهران به پیروزی رسید و نخستین تساوی فصل نیز در رقابت سنگ آهن بافق و کربنات کاوه فیروزآباد فارس رقم خورد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ دور برگشت از مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان امروز ادامه یافت و 2 مسابقه در سالن علوم پزشکی شیراز برگزار شد که مهم‌ترین بازی امروز به سود طلایی پوشان اصفهان خاتمه پیدا کرد.

سپاهان اصفهان و تاسیسات دریایی تهران در مسابقه‌ای مهم برابر هم صف آرایی کردند که سپاهان در نهایت در یک بازی دشوار 25 بر 19 حریفش را از پیش رو برداشت. مسابقه ای که ستاره آن یک دروازه بان بود.

در این بازی تاسیسات دریایی با محوریت مریم کاراندیش در نیمه نخست عملکرد بهتری داشت اما سریال سرنوشت تیم‌هایی که با سپاهان بازی می‌کنند، تکرار شد.

سپاهان در حالی در نیمه دوم حریف تهرانی را زمین گیر کرد که تاسیسات موقعیت‌های گل پرشماری را از دست داد. نقش فاطمه خلیلی سنگربان سپاهان در این بازی غیر قابل چشم پوشی بود.

در حضور هانیه لک باتجربه و بزرگ در اشتاد سازه و آرزو محمدی هر روز بهتر از دیروز در شهید شاملی کازرون، فاطمه خلیلی با فواصل زمانی کوتاه ثابت می‌کند که همچنان بهترین است و عامل سرنوشت ساز در تعیین نتیجه.

در دیگر مسابقه امروز تلاش سنگ آهن بافق و کربنات کاوه فیروزآباد فارس به تساوی 23 بر 23 انجامید. تیم سرسخت و دوست داشتنی سنگ آهن بافق از پیروزی دور ماند. آن‌ها از نبرد با سپاهان خسته بودند.

این دور از رقابت‌ها فردا با برگزاری 2 بازی دیگر به پایان می‌رسد و پرسپولیس بهبهان با ذوب آهن اصفهان و شهید شاملی کازرون با اشتاد سازه مشهد دیدار می‌کنند.

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=54713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.