پیروزی سپاهان در طوفان یک نیمه‌ای | تن لئو یاشین در گور لرزید! | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
12
لیگ برتر فوتبال بانوان؛

پیروزی سپاهان در طوفان یک نیمه‌ای | تن لئو یاشین در گور لرزید!

  • کد خبر : 54749
  • 21 بهمن 1399 - 17:56
پیروزی سپاهان در طوفان یک نیمه‌ای | تن لئو یاشین در گور لرزید!
سپاهان با پیروزی پرگل در کرج کار صعود به مرحله پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان را تمام کرد. چهار گل برای سپاهان در روزی که دروازه‌بان البرز نمایشی ناامید کننده داشت.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ در دیدارهای باقی مانده هفته پایانی از مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال بانوان امروز سپاهان در کرج، 4 بر یک برابر تیم هیئت البرز به پیروزی رسید.

سپاهان در روزی که به دنبال نهایی کردن بلیت صعود خود بود برابر تیم بی آزار البرز کار آسانی داشت و البته بخشی از پیروزی امروزش را مدیون روز فاجعه بار دروازه بان میزبان بود.

در این بازی سپاهان با ترکیب زهره کودایی، میترا نظری، فاطمه عادلی، کوثر کمالی، معصومه همتی، هادیه کر، زهرا ذوالفقاری، شقایق روزبهان، هاجر دباغی، هانیه علیمردانی، ثنا صادقی به میدان رفت. حدیث نصر، الهه عباسی
، مریم رهیده و نرگس سبکتکین در جریان بازی به زمین مسابقه رفتند.

هادیه کر زننده اولین گل سپاهان بود. او توپ برگشتی از ضربه آزادی که به تیرک افقی دروازه البرز برخورد کرده بود را با سر وارد دروازه حریف کرد. اشتباه سمیرا محمدی دروازه‌بان البرز روی دفع توپ اول آشکار بود.

در ادامه هاجر دباغی مهاجم سپاهان که پس از طی دوران آسیب دیدگی تشنه گلزنی بود با ضربه‌ای هوشمندانه و بی معطلی در مصاف تک به تک با سمیرا محمدی گل دوم سپاهان را به ثمر رساند.

شاهکار سمیرا محمدی سنگربان البرز روی گل سوم بود جایی که ضربه آرامی که توسط هانیه علیمردانی به دروازه البرز رسیده بود از زیر دستان دروازه‌بان سپاهان وارد دروازه شد. این گل از نظر روانی البرز را در هم شکست.

سپاهان در ادامه روی شوت دقیق و زیبای معصومه همتی به گل چهارم هم رسید. همتی که ترجیح داده عطای فعالیت در فوتسال را به لقایش بسپارد در اولین فصل حضور در فوتبال، تبدیل به دفاع چپ سپاهان شده و در نقش گلزن هم ظاهر می‌شود.

تک گل البرز در این بازی توسط زهرا خندان به تور نشست. سپاهان با این برد با 19 امتیاز و تفاضل گل +12 به عنوان دومین تیم از گروه الف به دور بعدی لیگ برتر فوتبال زنان صعود کرد.

شهرداری بم، سپاهان اصفهان، شهرداری سیرجان و وچان کردستان 4 تیم راه‌یافته به مرحله پلی‌آف سیزدهمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان لقب گرفتند تا برای قهرمانی طی رقابت‌های رفت و برگشت دوره‌ای با هم رقابت کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=54749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.