12
لیگ برتر بسکتبال بانوان

نارسینا ۱۰۲ سپهرداد 35 | نارسینا مقتدرانه راهی نیمه نهایی شد

  • کد خبر : 54838
  • 23 بهمن 1399 - 13:06
نارسینا ۱۰۲ سپهرداد 35 | نارسینا مقتدرانه راهی نیمه نهایی شد
تیم بسکتبال نارسینا با تکرار پیروزی خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان به آسانی جواز حضور در نیمه‌نهایی را به دست آورد‌.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران، دور برگشت از مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز آغاز شد و نارسینا توانست به عنوان دومین تیم صعود کننده به نیمه‌نهایی صعودش را مسجل کند.

نارسینا در شرایطی گام به بازی امروز گذاشت که در بازی رفت با اختلاف تیم جوان و کم تجربه سپهرداد را شکست داده بود و برای صعود با چالش خاصی مواجه نشد و در نهایت حریفش را ۱۰۲ بر ۳۵ شکست داد.

در این بازی در کوارتر نخست نارسینا با امتیاز ۳۱ بر ۸ شروعی طوفانی داشت و این نمایش برتر را در کوارتر دوم با پیروزی ۲۲ بر ۳ ثابت کرد. تیم جوان فرزانه جمامی توان مقابله با ستارگان نارسینا را نداشت.

تیم-بسکتبال-نارسینا-در-لیگ-برتر-بسکتبال-زنان

در نیمه دوم، نارسینا در کوارتر سوم ۲۴ بر ۱۱ و در کوارتر چهارم ۲۵ بر ۱۳ پیروز شد و در مجموع حریف خود را با شکست سنگین مواجه کرد. این پایانی بر ماجراجویی سپهرداد دوست داشتنی در لیگ ۹۹ است.

برای نارسینا در مسابقه امروز ایجه ئوما آجمبا با کسب ۱۹ امتیاز و ۱۵ ریباند دبل دبل کرد و شوماری هریس بازیکن آمریکایی این تیم نیز با ۱۵ امتیاز و ۱۲ پاس منجر به گل، موفق به ثبت دبل دبل شد.

یکاترینا-فولادوند-بازیکن-تیم-بسکتبال-نارسینا

همچنین انیس مرادی با کسب ۱۰ امتیاز و ۱۵ ریباند دبل دبل کرد. او 4 توپ ربایی نیز داشت. کاپیتان یاسمن محمدی 10 امتیاز آیلار دهناد ۱۳ امتیاز و آنیتا فتح اللهی 9 امتیاز برای نارسینای تهران کسب کردند.

موفق‌ترین چهره تیم سپهرداد نیز مریم شیرازی بازیکن جوان بسکتبال ایران بود که ۱۴ امتیاز به دست آورد و یک ریباند برای دبل دبل کم آورد. کاپیتان هانا بیدار نیز با کسب ۱۰ امتیاز به کار خود در این بازی پایان داد.

ندا-عسگرنیا-سرمربی-تیم-بسکتبال-بانوان-نارسینا

قضاوت این بازی بر عهده منصوره علیخانی، شیوا قربانی و مژده متین بود. نارسینا با این پیروزی در نیمه نهایی در انتظار گروه بهمن خواهد بود. تیمی که دو بار در دور گروهی آن را شکست داده است.

پیش از این صعود تیم مهرام به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان قطعی شده بود. مهرام در پی انصراف تیم بانوان شهر گرگان از حضور در بازی برگشت پلی آف، به لطف پیروزی در بازی رفت اولین تیم صعود کننده به نیمه نهایی لقب گرفته بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=54838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.