15
لیگ برتر بسکتبال بانوان

پیروزی خیره کننده پالایش نفت آبادان برابر نامی نو | کار به بازی سوم کشید

  • کد خبر : 54853
  • 23 بهمن 1399 - 16:12
پیروزی خیره کننده پالایش نفت آبادان برابر نامی نو | کار به بازی سوم کشید
تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با پیروزی برابر نامی نو اصفهان و جبران شکست بازی رفت کار صعود به نیمه‌نهایی را به بازی سوم کشاند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران، در دور برگشت از مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه 65 بر 47 مقابل نامی نو اصفهان به پیروزی رسید و به این ترتیب تعیین سومین تیم صعود کننده به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان به بازی سوم موکول شد.

در این بازی که در سالن انرژی اتمی تهران برگزار شد تیم نامی نو اصفهان دور از انتظار ظاهر شد و با شکست سنگین در نیمه نخست عنان کار را از دست داد.

شاگردان آزاده زمان پور که در بازی نخست پلی‌آف نفت آبادان را شکست داده بودند در این بازی پر اشتباه ظاهر شدند و زمانی به خود آمدند که برای پیروزی بسیار دیر بود.

در کوارتر نخست تیم پالایش نفت آبادان ۱۸ بر ۶ نامی نو را شکست داد در کوارتر دوم نیز نفت آبادان ۲۱ بر ۹ برنده بازی بود.

جبران ۲۴ امتیاز عقب افتادگی از سوی تیم نامی نو در نیمه دوم کار بسیار دشواری به نظر می‌رسید به ویژه اینکه نفت در کوارتر سوم ۱۵ بر ۱۰ پیروز شد و اختلاف را باز هم بیشتر کرد.

سرانجام در کوارتر چهارم طعم برد را چشید و با نتیجه 22 بر 11 درحالی برنده شد که این برد در کوارتر پایانی با نقش نوشدارو پس از مرگ سهراب، حاصلی برای تیم اصفهانی نداشت.

پالایش نفت آبادان با برتری در بازی امروز شکست بازی اول را جبران کرد و حالا تکلیف تیم صعود کننده به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان از میان این دو تیم، در بازی سوم پلی آف مشخص می‌شود.

آیا ترائوره بازیکن پست سنتر پالایش نفت آبادان با کسب ۱۵ امتیاز بیشترین امتیاز را در میان بازیکنان حاضر در میدان به دست آورد همچنین فائزه شهریاری بازیکن شوتینگ گارد تیم پالایش نفت آبادان نیز در این مسابقه ۱۵ امتیاز به دست آورد.

در ترکیب تیم نامی نو اصفهان نیز کاپیتان معصومه اسماعیل زاده با ۱۰ امتیاز ۸ ریباند و ۸ توپ ربایی روز موفقی داشت گرچه این نمایش خوب به نامی نو کمک زیادی نکرد.

ناهیده اسدی بازیکن تبریزی نامی نو در بازی امروز برابر تیم سابقش 14 پوئن به دست آورد و مژگان خدادادی بازیکن خوش تکنیک قزوینی تیم نامی نو اصفهان نیز امتیاز ۴ پاس ۴ توپ ربایی و یک بلاک شات ثبت کرد.

آزاده زمان پور در بازی امروز نامی نو را با ترکیب اولیه ناهیده اسدی، مژگان خدادادی، هادلی جوی، معصومه اسماعیل زاده و سارا اعتماد به میدان فرستاد.

لوسینه آسادوریان، نسرین فلاح و فاطمه شهریاری در جریان بازی ترکیب نامی‌نو پیوستند و زمان پور دقایقی نیز از وجود پرنیا اثنی عشری، زهرا حاج هاشمی و الهام رنجبر استفاده کرد.

در ترکیب اولیه پالایش نفت آبادان آناهیس خداوردیان، آیا ترائوره، شیدا شجاعی، فرزانه فروتن فرد و فائزه شهریاری به میدان رفتند و زهرا حق جو، الناز سیاهی و مهسا تقی زاده نیز به ترکیب آبادان اضافه شدند.

شایسته متشرعی همچنین زمان کوتاهی ترنم شاهین زاده، مهلا طاهری، ایلناز مظهری و مریم پورخلف بازی داد. قضاوت این بازی بر عهده صنم نظامی، تالین طهماسیان و بهاره سعیدی فر بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=54853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.