17
لیگ برتر بسکتبال بانوان

گروه بهمن ۹۴ شهرداری قزوین ۶۱ | تکرار ملاقات با نارسینا در نیمه نهایی

  • کد خبر : 54863
  • 23 بهمن 1399 - 19:01
گروه بهمن ۹۴ شهرداری قزوین ۶۱ | تکرار ملاقات با نارسینا در نیمه نهایی
تیم بسکتبال گروه بهمن با پیروزی برابر شهرداری قزوین در دور برگشت پلی آف لیگ برتر بسکتبال بانوان حریف نارسینا در نیمه نهایی این مسابقات شد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران، دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز در سالن انرژی اتمی تهران به پایان رسید و گروه بهمن، آخرین تیم صعود کننده به نیمه نهایی شد.

شاگردان فریناز طائرپور در تیم گروه بهمن امروز در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی برابر شهرداری قزوین قرار گرفتند و حریف خود را 94 بر 61 شکست دادند تا کامیابی بازی رفت را تکرار کنند.

این پیروزی گروه بهمن را به نیمه نهایی برد و حریف نارسینا کرد. آن‌ها در حالی بار دیگر نارسینا را ملاقات می‌کنند که در مرحله گروهی 2 بار مغلوب این تیم شدند و نگاهی انتقامی به بازی پیش رو خواهند داشت.

در بازی امروز، گروه بهمن در کوارتر اول 28 بر 17 به برتری رسید و در کوارتر دوم این برتری را با امتیاز 22 بر 18 تثبیت کرد. در کوارتر سوم و چهارم نیز به ترتیب پیروزی 20 بر 16 و 24 بر 10 برای بهمن بود.

بدین ترتیب جاه طلبی‌های شهرداری قزوین در این مرحله به پایان رسید. تیم جذاب افسانه حسن نایبی در این مرحله در پی پارگی رباط ستاره تأثیر گذار خود، فاطمه آقازادگان با دستی بسته به مصاف مدافع عنوان قهرمانی رفت.

آنا بهشتیان بازیکن ارزشمند گروه بهمن در این بازی با 12 پوئن و 11 ریباند، دبل دبل کرد اما امتیازآورترین بازیکن میدان کیمیا یزدیان طهرانی بود که 23 امتیاز برای بهمن به دست آورد.

همچنین کاپیتان دلارام وکیلی با 16 امتیاز، 7 ریباند و 6 پاس گل و کسنیا آفاناسیه وا بازیکن اوکراینی گروه بهمن با 16 امتیاز و 3 توپ ربایی به کار خود خاتمه دادند. گلشید امیدیان هم 8 امتیاز کسب کرد.

در ترکیب تیم شهرداری قزوین، دوونا استل بازیکن پست سنتر با 19 امتیاز و 19 ریباند دبل دبل کرد.. مطهره کشفی 13 و محدثه قسمی 11 امتیاز به دست آوردند. روژانو محمودی نیز با 10 پاس گل، مهندس امتیازات قزوین را بر عهده داشت.

فریناز طائرپور امروز گروه بهمن را با ترکیب اولیه دلارام وکیلی، کسنیا آفاناسیه وا، کیمیا یزدیان طهرانی، آنا بهشتیان و گلشید امیدیان به زمین فرستاد و زهرا عدالت کار 16 دقیقه، ساغر آجیلی 12 دقیقه و تیلر تیر نیز 12 دقیقه برای بهمن بازی کردند.

همچنین مهگل نایی، شکیبا کائید، شادی دارستانی و سارا حسنینی زمان محدودی برای حضور در میدان به دست آوردند.

برای شهرداری قزوین، کاپیتان روژانو محمودی، محدثه قسمی، مطهره کشفی، رقیه نجفی و دوونا استل ترکیب اولیه را تشکیل دادند و شهرناز جاهد و زینب غفاری به ترتیب 15 و 11 دقیقه به کمک شهرداری قزوین آمدند.

با صلاحدید افسانه حسن نایبی، مریم عدالت کار مقدم، مبینا مشهدی و سارا اللهیار دقایقی برای قزوین به میدان رفتند. قضاوت این بازی بر عهده مریم دهستانی، سمانه دهقانی و بنفشه بجنوردی بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=54863

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.