12
پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال بانوان

پالایش نفت آبادان 56 نامی‌ نو اصفهان 52 | لبخند برزیل کوچک

  • کد خبر : 54941
  • 24 بهمن 1399 - 15:36
پالایش نفت آبادان 56 نامی‌ نو اصفهان 52 | لبخند برزیل کوچک
پالایش نفت آبادان در دیدار سوم و تعیین کننده مرحله پلی‌آف رقابت های لیگ برتر بانوان مقابل نامی‌نو اصفهان به برتری رسید و حریف مهرام تهران شد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ سومین جدال حساس پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال بانوان میان نامی‌نو اصفهان و پالایش نفت آبادان برگزار شد و با برتری 56 بر 52 تیم پالایش به پایان رسید تا آن‌ها حریف مهرام تهران در گام بعدی رقابت‌ها شوند.

این دیدار از ساعت 13 در سالن انرژی اتمی تهران و با قضاوت صنم نظامی، تالین طهماسیان و بهاره سعیدی‌فر برگزار شد تا آخرین تیم راه یافته به نیمه نهایی مشخص شود.

دیدار رفت این جدال به سود اصفهانی‌ها به پایان رسیده‌ بود و آبادانی‌ها هم خود را برنده بازی دوم معرفی کردند تا بازی سوم تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی را تعیین کند.

در کوارتر اول بازی، یاران کاپیتان فائزه شهریاری در پالایش‌ نفت پیروز شدند اما برخلاف وقت اول، اصفهانی‌ها کوارتر دوم را طوفانی آغاز کردند.

آن‌ها در ابتدا 12 پوئن پیاپی کسب کردند و علاوه بر جبران امتیازات، از حریف هم پیش افتادند. برتری نامی‌ نو با درخشش کاپیتان معصومه اسماعیل‌ زاده ادامه داشت تا ورق برگردد و وقت دوم 16 بر 9 به سود شاگردان آزاده زمان‌ پور به پایان برسد.

نیمه دوم با جذاب ترین کوارتر بازی آغاز شد. پالایشی‌ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، توصیه های کادرفنی را عملی کردند و حریف اسیر بازی منسجم و زیبای شاگردان شایسته متشرعی شد.

آناهیس خداوردیان ، گارد راس آبادانی ها با 100 درصد پرتاب های موفق دو امتیازی‌اش در این کوارتر درخشید تا وقت سوم با برتری 21 بر 17 به سود پالایش نفت آبادان به پایان برسد.

دو تیم در آستانه واپسین کوارتر بازی در پوئن 40 برابر شدند و این نوید یک جدال تمام عیار در 10 دقیقه پایانی بازی را می‌داد.

در کوارتر چهارم بازی، همانگونه که انتظار می‌رفت دو تیم برای پیروزی، جانانه جنگیدند. اصفهانی‌ها که تمایل نداشتند تیم بازنده این جدال لقب گیرند، نتیجه‌ای جز پیروزی نمی‌خواستند.

با این وجود باز هم این پالایشی‌ها بودند که روی درخشش فردی بازیکنان خود لحظه به لحظه به برد نزدیک و نزدیک‌تر می شدند.

در پایان، این کوارتر نیز با نتیجه 16 بر 12 به سود آبادانی‌ها به پایان رسید تا ماحصل 4 کوارتر تلاش بی وقفه پالایش نفت آبادان یک پیروزی دلچسب و جواز صعود به نیمه نهایی باشد.

آناهیس خداوردیان با کسب  14 پوئن، امتیاز آورترین بازیکن میدان لقب گرفت و نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشت. بازیکن سابق نامی نو امروز قاتل تیم سابقش بود بر خلاف ناهیده اسدی که در ترکیب نامی نو نتوانست مانع از پیروزی تیم سابقش شود.

از دیگر ستاره های امروز پالایش نفت آبادان می‌توان به شیدا شجاعی اشاره کرد. پاور فوروارد تیم آبادانی با کسب 10 پوئن و 11 ریباند دبل دبل کرد. او همچنین 4 توپ ربایی در کارنامه عملکردی امروزش ثبت کرد.

اما در آن سوی میدان مژگان خدادادی و معصومه اسماعیل‌زاده هریک 11 پوئن کسب کردند و از امتیاز آورترین بازیکنان تیم خود به شمار رفتند اما نتوانستند از شکست نماینده اصفهان جلوگیری کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=54941
  • نویسنده : احمدرضا احمدیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.