14
لیگ برتر هندبال بانوان

سقوط ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس بهبهان به دسته اول | سنگ آهن بافق پنجم شد

  • کد خبر : 54962
  • 24 بهمن 1399 - 20:50
سقوط ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس بهبهان به دسته اول | سنگ آهن بافق پنجم شد
سنگ آهن بافق با شکست کربنات سدیم فیروزآباد به کسب عنوان پنجم لیگ برتر هندبال بانوان رسید.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران،مرحله دوم رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان برای تعیین رتبه های پنجم تا هشتم امروز به پایان رسید.

تیم سنگ آهن بافق در جدال برای کسب عنوان پنجمی با نتیجه ۲۷ بر ۲۱ کربنات سدیم فیروزآباد را شکست داد و به مقام پنجم لیگ هندبال زنان دست یافت.

با این نتیجه تیم کربنات سدیم فیروزآباد هم با کسب عنوان ششم، این دوره از لیگ برتر هندبال بانوان را به پایان برد.

دیدار پرسپولیس بهبهان و ذوب آهن اصفهان هم که پیش از این سقوط این دو تیم به لیگ دسته یک هندبال بانوان قطعی شده بود و باید برای تعیین مقام هفتم و هشتم برگزار می شد به علت انصراف دو تیم برگزار نشد.

تیم های شاملی کازرون و اشتادسازه مشهد از گروه N و تیم های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و تاسیسات دریایی تهران از گروه M برای تعیین تیم قهرمان این فصل، اسفندماه به میزبانی تهران باید با هم رقابت کنند.

غارسی : هدف ما حضور در جمع چهارتیم برتر بود که نشد

سرمربی تیم سنگ آهن بافق پس از کسب پیروزی مقابل کربنات سدیم فیروزآباد و کسب مقام پنجم لیگ برتر گفت: انتظار داشتیم تیم سنگ آهن بافق جزء چهار تیم اول باشد اما کرونا این فرصت را به ما نداد و امیدوارم در سال های بعد این امر محقق شود.

ناهید غارسی افزود: همه شرایط برگزاری این مسابقات خوب بود و جا دارد از تمامی مسئولین و مدیران تیم سنگ آهن بافق که ما را همراهی کردند تشکر کنم.

مرادی : بخاطر خستگی بازیکنان نتیجه نگرفتیم

سرمربی کربنات سدیم فیروزآباد پس از شکست مقابل سنگ آهن بافق گفت: خدا را شکر با تلاشی که بازیکنان جوان ما از اول فصل داشتند، توانستیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

وی ادامه داد: البته بدلیل مشکلاتی که از دیروز و بازی با ذوب آهن بر تیم حاکم بود و همچنین کمتر از ۱۲ ساعت استراحت داشتیم، نتیجه ای که مدنظر داشتیم حاصل نشد.

سارا مرادی افزود: امیدوارم با حمایت هایی که از جانب اسپانسر انجام می شود تیم کربنات سدیم فیروزآباد با شرایط بهتری در فصل بعدی لیگ برتر هندبال بانوان حضور یابد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=54962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.