18
صبح شنبه در بیمارستان کسرا

ثریا آقایی زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد

  • کد خبر : 54980
  • 25 بهمن 1399 - 12:31
ثریا آقایی زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد
ثریا آقایی بدمینتون‌باز ایران امروز زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد . او در پی این عمل جراحی مدتی دور از میادین خواهد بود.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ ثریا آقایی چهره شماره یک بدمینتون بانوان ایران که در جریان لیگ بدمینتون آسیب دیده بود امروز عمل جراحی خود را انجام داد.

آسیب دیدگی او به دلیل پارگی رباط ACL در دیدار تیم‌های میلاد تبریز و آکادمی ایران زمین تهران در هفته نهم لیگ برتر بدمینتون زنان اتفاق افتاده بود.

عمل جراحی ثریا آقایی امروز در بیمارستان کسرا تهران انجام شد و بدین ترتیب طی ماه‌های آینده روند درمان خود را دنبال خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود او بتواند از تابستان آینده به میادین بازگردد.

ثریا آقایی نماینده بدمینتون ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون و ۲۰۱۸ جاکارتا به شمار می‌رود که چشم امید به حضور در المپیک دارد.

آسیب دیدگی اخیر برای ثریا آقایی یک بد اقبالی در راه رسیدن به المپیک توکیو محسوب می‌شود گرچه او این فرصت را خواهد داشت تا برای رویدادهای آتی از جمله المپیک پاریس ۲۰۲۴ تلاش تازه‌ای را آغاز کند.

جامعه بدمینتون و ورزش زنان برای ثریا آقایی، دختر بااخلاق و شایسته ورزش ایران آرزوی بهبودی سریع کرده‌اند. مبارزه جدید او آغاز شده است.
لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=54980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.