16
در لیگ برتر فوتبال بانوان؛

شهرداری سیرجان 2 وچان کردستان 1 | شروع قدرتمند شاگردان جهان نجاتی

  • کد خبر : 55094
  • 27 بهمن 1399 - 16:16
شهرداری سیرجان 2 وچان کردستان 1 | شروع قدرتمند شاگردان جهان نجاتی
شهرداری سیرجان در نخستین دیدار خود از مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال زنان توانست با نتیجه دو بر یک وچان کردستان را شکست دهد و پیروزی های سریالی خود را تداوم بخشد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ هفته نخست دور پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان به پایان رسید که شهرداری سیرجان موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد وچان کردستان بگذرد.

ظهر امروز، 27 بهمن ماه، از ساعت 13 دو تیم شهرداری سیرجان و وچان کردستان از چارچوب هفته نخست مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان در ورزشگاه تختی سیرجان به مصاف هم رفتند.

این دو تیم پیش از این در گروه ب رقابت ها با هم هم گروهی بودند که هر دو دیدار رفت و برگشت با برد نماینده سیرجان هموراه بود.

وچانی‌ها در این دیدار برای برد و کسب انتقام پا به میدان گذاشتند اما بر خلاف انتظار این تیم سیرجانی بود که از امتیاز میزبانی و جو ورزشگاه خانگی خود بهره لازم را برد و برتری خود را به وچان دیکته کرد.

در همان دقایق ابتدایی این میزبان بود که کنترل بازی را به دست گرفت و پس از چند حمله نصفه و نیمه توانست توسط شبنم بهشت در دقیقه 8 بازی به گل برسد.

شاگردان فاطمه صادقی که خیلی سریع دروازه خود را  گشوده می‌دیدند در اندیشه جبران برآمدند و رو به بازی رو به جلو و مستقیم کردند تا گل خورده را جبران کنند.

وچانی‌ها حساب ویژه‌ای روی خلاقیت فردی فاطمه قاسمی و گلزنی زهرا قنبری باز کرده بودند و تلاش کردند تا توپ ها را به این دو بازیکن برسانند اما در این امر موفق نبودند و تیم میزبان با کنترل بازی و ارائه یک نمایش منطقی و به دور از احساس نیمه نخست را با برتری یک گله به رختکن رفتند.

در نیمه دوم بازهم این شاگردان مریم جهان نجاتی بودند که بازی برتری نسبت به حریف به نمایش گذاشتند و پس از خلق چند فرصت های گلزنی، از آشفتگی خط دفاع وچان استفاده کردند و توسط شبنم بهشت به گل دوم رسیدند.

شبنم بهشت که پیش از این 10 گل برای تیمش به ثمر رسانده بود در بازی امروز نیز درخشید و با دبل خود توانست نسخه وچان را در ورزشگاه تختی بپیچد و باخت دیگری به نماینده کردستان تحمیل کند.

کردستانی‌ها پس از دریافت گل دوم چیزی برای از دست دادن نداشتند و سراپا حمله شدند تا سرانجان در دقیقه 84 بازی توسط زهرا قنبری گلزن باتجربه خود دروازه عارفه سیدکاظمی را گشوده و یکی از گل های خورده را جبران کنند.

شهرداری سیرجان با کسب 3 امتیاز از هفته نخست رقابت‌ها امید های قهرمانی این تیم را بیش از پیش کرد تا یک حریف بسیار جدی برای سایر تیم‌ها باش. سیرجانی‌ها به دلیل برتری 2 بر صفر شهرداری بم مقابل سپاهان در رده دوم جدول دور نهایی پلی‌آف ایستادند.

وچان کردستان نیز با تفاضل گل منفی یک بالاتر از سپاهان اصفهان عنوان سوم جدول چهار تیمی را از آن خود کرد.

در هفته دوم این رقابت ها، وچان کردستان در ورزشگاه ملک‌نیا شهر سنندج میزبان شهرداری بم صدرنشین خواهد بود و سپاهان اصفهان از شهرداری سیرجان رده دومی پذیرایی خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=55094
  • نویسنده : احمدرضا احمدیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.