لیگ برتر هاکی از 8 اسفند در تهران برگزار می‌شود | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
15
با اعلام رییس فدراسیون هاکی

لیگ برتر هاکی از 8 اسفند در تهران برگزار می‌شود

  • کد خبر : 55126
  • 28 بهمن 1399 - 22:25
لیگ برتر هاکی از 8 اسفند در تهران برگزار می‌شود
فصل جدید لیگ برتر هاکی بانوان از 8 تا 12 اسفند با 8 تیم در تهران  به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس“، بهرام قدیمی در مورد آخرین شرایط وضعیت فدراسیون هاکی در سال 99 اظهار داشت: سال 99 فعالیت‌های خوبی از جمله برگزاری کلاس‌‌‌های مربیگری و داوری در سطوح مختلف برای آقایان و بانوان برگزار کردیم و مجددا قرار است در اسفند کلاس داوری و مربیگری سطح 3 در تهران و همچنین در استان‌های دیگری اردبیل ،خراسان رضوی و گیلان برگزار کنیم.

وی افزود: در حال حاضر ما 120 مربی فعال در سطح کشور داریم و با توجه به تفاهم نامه‌‌ای که با آموزش و پرورش برای فعالیت هاکی در سطح مدارس داشتیم یک دوره کلاسی آموزش مربیگری با حضور 190 نفر برای آموزش در سطح مدارس برگزار کردیم.

رئیس فدراسیون هاکی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا که نتوانستیم در شهریور لیگ برتر آقایان و بانوان برگزار کنیم با توجه به مسابقات آسیایی که قرار است در آبان برگزار شود با هماهنگی که با استانها شده لیگ برتر بانوان از 8 تا 12 اسفند با 8 تیم در تهران  به صورت متمرکز برگزار شود و محل اسکان تیم‌ها را هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد قرار دادیم.

قدیمی گفت: مجوز تنها آکادمی بین الملی هاکی در ایران در شهر همدان از سوی کنفدراسیون آسیا صادر شده که انشاءالله سال آینده قرار است این آکادمی به بهره‌برداری برسد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=55126

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.