13
به میزبانی اصفهان

اصفهان قهرمان دواتلون بانوان کشور شد | دومین قهرمانی متوالی فاطمه میریان

  • کد خبر : 55187
  • 29 بهمن 1399 - 10:49
اصفهان قهرمان دواتلون بانوان کشور شد | دومین قهرمانی متوالی فاطمه میریان
تیم دوتلون بانوان اصفهان بار دیگر قهرمان مسابقات دوگانه قهرمانی کشور شد. اصفهانی‌ها این موفقیت را در هر دو رده جوانان و بزرگسالان کسب کردند و فاطمه میریان هم قهرمانی خود را تکرار کرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ فاطمه میریان که امسال در جریان مسابقات دوومیدانی باشگاه‌های کشور یکی از دوندگان تیم سپاهان اصفهان بود تخصص خود در رشته دوگانه را دوباره ثابت کرد.

او که سال گذشته در اصفهان قهرمانی مسابقات دواتلون کشور را که ترکیبی از دو و دوچرخه سواری است، به دست آورده بود امسال نیز بار دیگر در خانه، در صدر ایستاد.

فاطمه میریان برای دومین سال متوالی دختر شماره یک دواتلون ایران  شد. دختری که پای ثابت مسابقات دوگانه و دو صحرانوردی و مسابقات استقامتی کشور است.

این مسابقات همانند سال گذشته در پایگاه هوانیروز اصفهان برگزار شد و شرکت کنندگان در مسافت اسپرینت شامل ۵ کیلومتر دو، ۲۰ کیلومتر دوچرخه و ۲.۵ کیلومتر دو رقابت کردند.

فاطمه میریان بود که با زمان ۱ ساعت و 9 دقیقه و 7 ثانیه قهرمان شد و زینب نوروزی از زنجان نیز با زمان ۱ساعت و  ۱۴ دقیقه و ۳۳ ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت و زهرا رییسی دیگر ورزشکار اصفهانی با نیز با ۱۸ ثانیه اختلاف در رده سوم قرار گرفت.

در بخش تیمی این مسابقات اصفهان با ثبت زمان تیمی ۳ ساعت و ۴۱ دقیقه و ۳۴ ثانیه اول شد. استان‌های زنجان با زمان ۴ ساعت و 20 دقیقه و ۴۸ ثانیه و چهارمحال و بختیاری با زمان 4 ساعت و ۴۸ دقیقه و ۲۵ ثانیه به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

قهرمانی نیک روش در رده جوانان

در رقابت ورزشکاران ۱۲ استان در مسافت اسپرینت شامل ۵ کیلومتر دو، ۲۰ کیلومتر دوچرخه و ۲.۵ کیلومتر دو نرگس نیک روش از استان اصفهان موفق شد با کسب زمان یک ساعت و 16 دقیقه و 15 ثانیه به مقام قهرمانی دست یافت.

پس از نرگس نیک روش ، نیلوفر رضایی دیگر ورزشکار اصفهانی با زمان یک ساعت و 18 دقیقه و 2 ثانیه بر سکوی دوم ایستاد و پانیا رخ بخش از استان فارس با زمان یک ساعت و 22 دقیقه و ۲۹ ثانیه در رده سوم ایستاد.

در بخش تیمی این مسابقات نیز اصفهان باز هم بی رقیب بود با زمان مجموع ۲ ساعت و ۳۴ دقیقه و ۱۷ ثانیه بر سکوی قهرمانی قرار گرفت.

استان‌های چهارمحال و بختیاری و قم به ترتیب با زمان ۲ ساعت و ۵۶ دقیقه و ۲۶ ثانیه و ۳ ساعت و یک دقیقه و ۲۱ ثانیه. در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

برگزاری مسابقات دانشجویان با قهرمانی زهرا رییسی

رقابت دواتلون قهرمانی دانشجویان دختر کشور همزمان با مسابقات دواتلون قهرمانی کشور بانوان در اصفهان برگزار شد.

در این مسابقات که به صورت اسپرینت (مسافت کوتاه) برگزار شد در پایان زهرا رییسی از دانشگاه المهدی اصفهان با زمان: یک ساعت و ۱۴ دقیقه و ۵۱ ثانیه قهرمان شد.

حدیث نصر آزادانی از دانشگاه آزاد خوراسگان با زمان یک ساعت و 17 دقیقه و 36 ثانیه بر سکوی دوم ایستاد و یاسمن مدنی از دانشگاه آزاد شهرکزد با زمان: یک ساعت و ۲۳ دقیقه و ۲۶ ثانیه در جایگاه سوم این مسابقات قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=55187

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.