17

الناز کمپانی و غیبت در تورنمنت ترکیه ؛ فرصتی که از دست رفت

  • کد خبر : 5521
  • 23 خرداد 1397 - 15:45
الناز کمپانی و غیبت در تورنمنت ترکیه ؛ فرصتی که از دست رفت

غیبت الناز کمپانی در مسابقات بین المللی ترکیه برای دو و میدانی کار ماده 100 متر با مانع به معنای یک فرصت از دست رفته است. الناز حالا برای کسب حد نصاب ورودی جاکارتا چشم به مسابقات قهرمانی کشور در مشهد دوخته است.

به گزارش IWSports ؛ گرچه نام الناز کمپانی در فهرست نفرات اعزامی به رقابت های دو و میدانی بین المللی ترکیه قرار داشت اما کمپانی به ترکیه سفر نکرد که علت عدم حضورش پاره ای ناهماهنگی ها بود.

پیش از آغاز تورنمنت به اطلاع الناز کمپانی رسیده بود که مسابقات 100 متر با مانع ترکیه برگزار نمی شود و به همین دلیل سفر کمپانی به ترکیه لغو شد. اکنون خبر رسیده که یک اطلاع رسانی اشتباه از طرف ترک سبب شده کمپانی این مسابقات را که میدان مناسب و مهمی برای او بود از دست بدهد.

در حقیقت ، برگزاری مسابقات 100 متر مانع در برنامه اولیه اعلام شده قرار نداشت و به همین دلیل ، کمپانی تیم اعزامی ایران را همراهی نکرد تا یک فرصت خوب برای رقابت در این تورنمنت و آمادگی بیشتر را از دست بدهد. سپیده توکلی نیز در تورنمنت ترکیه به دلیل اسپاسم و درد در ناحیه کمر مسابقه نداد.

بدین ترتیب الناز کمپانی آخرین شانس خود برای کسب حد نصاب ورود به بازی های آسیایی جاکارتا را در مشهد و مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی آسیایی ، آزمایش می کند.

او زمستان سال 96 با رکورد ۸/۴۶ به مدال نقره دوی ۶۰ متر با مانع رقابتهای داخل سالن قهرمانی دوومیدانی آسیا دست یافته بود و اکنون رویای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا را در سر می پروراند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.