13
دور رفت نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان

گروه بهمن ۸۴ نارسینا ۶۶ | انتقام سخت در شوی آمریکایی

  • کد خبر : 55228
  • 30 بهمن 1399 - 12:55
گروه بهمن ۸۴ نارسینا ۶۶ | انتقام سخت در شوی آمریکایی
در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان گروه بهمن با شکست نارسینا در یک بازی انتقامی به فینال نزدیک شد. در یک "فوق مسابقه" بهمن تیمی متفاوت و بااراده نشان داد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران، مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز در سالن آفتاب انرژی اتمی تهران آغاز شد.

در اولین دیدار نیمه نهایی تیم‌های نارسینا و گروه بهمن در یک جنگ واقعی برابر هم قرار گرفتند و گروه بهمن این بار بر خلاف دو مصاف مرحله گروهی، در نهایت شایستگی پیروز میدان بود.

در جدال خارجی‌های دو تیم در یک سوی میدان شوماری هریس و آجمبا برای نارسینا و در سوی دیگر تیلر دیر، آنا بهشتیان و آفاناسیه وا برای بهمن چشم امید تیم‌هایشان بودند.

نمایش نارسینا در کوارتر نخست جایی که آن‌ها کمتر از بهمن اشتباه کردند آن‌ها را ۲۳ بر ۱۳ پیروز کرد. نقطه عطف این کوارتر شوت دیدنی سه امتیازی کاپیتان یاسمن محمدی در فاصله ۱۱ ثانیه به پایان بود. تماشایی و هیجان انگیز.

در کوارتر دوم ورق به سود بهمن برگشت. تیلر دیر در زمین ستارگی می‌کرد و جنگ با همتایش شوماری هریس را در این کوارتر برد. بهمن در این کوارتر چهره واقعی خود را به نمایش گذاشت.

پرتاب‌های سه امتیازی و ویرانگر کاپیتان دلارام وکیلی راه بهمن را برای کامبک هموار کرد در حالی که پرتاب‌های نارسینا به همه جا می‌رفت جز سبد و چهره درهم و مستأصل ندا عسگرنیا گویای اوضاع نارسینا در کوارتر دوم بود.

گروه بهمن در کوارتر دوم 26 بر 5 پیروز شد و نیمه نخست را ۳۹ بر ۲۸ به سود خود پایان داد. چنین عملکردی از نارسینا در خلال این فصل بی سابقه بود.

در کوارتر سوم روند موفق گروه بهمن ادامه پیدا کرد. آشکارا به نظر می رسید این جدالی بین آمریکایی های دو تیم است. سوپر شوت تیلر دیر در فاصله 5 دقیقه و 44 ثانیه به پایان کوارتر دوم نمادی از اوضاع بهتر بازیکن تازه وارد بهمن بود.

تیلر دیر در حالی ستاره بی چون و چرای مسابقه بود که دقیقه به دقیقه بیشتر در ترکیب گروه بهمن جا می افتاد و کار را برای سپیدپوشان نارسینا که جریان بازی را از دست داده بودند دشوارتر می کرد.

برتری 30 بر 21 گروه بهمن در کوارتر سوم مسیر آبی ها را به سمت پیروزی هموارتر کرد تا نارسینا با عقب ماندگی 20 امتیازی وارد کوارتر پایانی شود.

در کوارتر چهارم تلاش نارسینا در شرایطی که به نظر می رسید این تیم شکست را پذیرفته، تنها اقدامی برای کاهش فاصله و دفاع از حیثیت بود.

در این کوارتر گروه بهمن هوشیارانه بازی را کنترل کرد و در نهایت 84 بر 66 پیروز این بازی شد. حالا بهمن برای این که یک بار دیگر در فینال باشد به یک برد دیگر برابر نارسینای سرسخت نیاز دارد.

شادی دارستانی مهگل نایی دلارام وکیلی سارا حسنینی شکیبا کائید گروه-بهمن-لیگ-برتر-بسکتبال-بانوان

دو تیم بار دیگر پنج شنبه آینده رودرروی هم قرار می گیرند. گروه بهمن برای تمام کردن کار و نارسینا برای این که برای این که نشان دهد شکست امروز سوء تفاهم بوده است.

تیلر دیر بازیکن آمریکایی تیم گروه بهمن با کسب 24 امتیاز و 11 پاس منجر به گل دبل دبل کرد. او بی شک ستاره بی بدیل این بازی بود.

همچنین آنا بهشتیان با کسب 22 امتیاز نمایش فوق العاده ای بر ای گروه بهمن داشت. آفاناسیه وا بازیکن اوکراینی گروه بهمن 16 و دلارام وکیلی به ترتیب 16 و 12 امتیاز برای گروه بهمن ثبت کردند.

در ترکیب تیم نارسینا، آجمبا به لطف ریباندهای زیر سبد خود با 17 امتیاز و 18 ریباند دبل دبل کرد. یاسمن محمدی نیز با 23 امتیاز ستون مستحکم تیمش بود. سهم شوماری هریس آمریکایی نیز 17 امتیاز و 8 پاس منجر به گل به همراه 3 توپ ربایی بود.

مریم دهستانی، تالین طهماسیان و بهاره سعیدی فر داوران این بازی حساس بودند و به خوبی از عهده قضاوت این بازی برآمدند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=55228
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.