16
پایان کار فروغ عباسی در مانش اول

اسکی آلپاین قهرمانی جهان | عاطفه احمدی با راهیابی به مانش دوم شگفتی ساز شد

  • کد خبر : 55282
  • 01 اسفند 1399 - 1:25
اسکی آلپاین قهرمانی جهان | عاطفه احمدی با راهیابی به مانش دوم شگفتی ساز شد
مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی جهان در کورتینای ایتالیا امروز با رقابت دختران اسکی باز ایران دنبال شد که عاطفه احمدی با راهیابی به مانش دوم شگفتی ساز شد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی جهان در کورتینای ایتالیا در حال پیگیری است و امروز مسابقات مارپیچ بزرگ برگزار شد.

در مسابقات امروز، چهره شگفتی ساز عاطفه احمدی اسکی باز جوان ایران بود که توانست اولین دختر اسکی باز ایرانی شود که جواز حضور در مانش دوم مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی جهان را کسب می‌کند.

عاطفه احمدی در پایان این زمان ۳ دقیقه و ۱۰ ثانیه و ۳۳ صدم ثانیه را ثبت کرد و در رتبه چهل و ششم این مسابقات قرار گرفت. البته او تنها اسکی باز زن ایران در مسابقات امروز نبود.

فروغ عباسی اسکی باز المپیکی ایران امروز در مانش اول اسکی آلپاین قهرمانی جهان، مسیر را به پایان رساند و زمان یک دقیقه و ۳۶ ثانیه و ۸۰ صدم ثانیه را ثبت کرد اما نتوانست به مانش دوم راه پیدا کند.

همچنین صدف ساوه شمشکی و مرجان کلهر دیگر اسکی بازان ایران در بخش مارپیچ بزرگ بودند که در مانش اول موفق به اتمام مسیر رقابت نشدند.

فدراسیون اسکی ایران می‌گوید ملی‌پوشان ایران روز سه‌شنبه ۲۸ بهمن وارد ایتالیا شدند و با توجه به قوانین سخت‌گیرانه میزبان به دلیل شیوع ویروس کرونا، اسکی‌بازان ایران عملاً فرصتی برای تمرین را پیدا نکردند.

تیم ملی اسکی آلپاین زنان ایران بدون حضور سمیرا زرگری مربی خود وارد این مسابقات شده است زیرا همسر سمیرا زرگری مدتی قبل او را ممنوع الخروج کرده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=55282

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. متن خبر فکر کنم اشتباه باشه. عاطفه احمدی زمان ۳ دقیقه ولی فروغ عباسی ۱ دقیقه؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.