13
باشگاه سپاهان قول اعزام آسیایی داده است

نظرات صدیقه اشتری درباره قهرمانی تیم والیبال نشسته سپاهان

  • کد خبر : 55379
  • 02 اسفند 1399 - 9:53
نظرات صدیقه اشتری درباره قهرمانی تیم والیبال نشسته سپاهان
صدیقه اشتری سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان پس از کسب چهارمین قهرمانی توسط تیمش در لیگ برتر والیبال نشسته زنان درباره این قهرمانی و برنامه آسیایی تیمش توضیح داد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ لیگ برتر والیبال نشسته قهرمانی بانوان هفته گذشته با قهرمانی تیم فولاد سپاهان به پایان رسید.

سپاهان برای دستیابی به این قهرمان همشهری خود یعنی تیم ذوب آهن را از پیش رو برداشت و بدین ترتیب به چهارمین قهرمانی متوالی در مسابقات باشگاهی کشور دست یافت.

این قهرمانی شاید منجر به اعزامی آسیایی سپاهان شود البته در صورتیکه مسابقات باشگاهی والیبال نشسته بانوان در سطح قاره برگزار شود و محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه هم به قول هم در این زمینه عمل کند.

صدیقه اشتری سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان با اشاره به این موضوع در مورد راز خود و تیمش که منجر به «پوکر قهرمانی» شد، توضیح داد.

وی خاطرنشان کرد: دور اول ۱۰ تا ۱۲ دی ماه برگزار شود. بعد از آن تیم‌های شرکت کننده در لیگ به بندرعباس دیدارهای دور دوم را به صورت دوره‌ای برگزار کردند. در پایان این مرحله چهار تیم ذوب آهن و سپاهان اصفهان، هیات همدان و هیات هرمزگان به مرحله سوم صعود کردند.

سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان اصفهان ادامه داد: سپاهان و ذوب آهن دربی تماشایی در فینال برگزار کردند به خصوص که سطح دو تیم نزدیک به هم بود و به همین دلیل بازی تا گیم پنجم ادامه داشت.

دو گیم اول با برتری ذوب آهن به پایان رسید. عملاً ما بازنده بودیم و اگر نتیجه گیم سوم را هم واگذار می‌کردیم قهرمانی را از دست می‌دادیم اما از همین گیم جریان بازی را به دست گرفتیم و تا پایان گیم پنجم آن را حفظ کردیم.

صدیقه اشتری با تاکید بر اینکه بازیکنانش در تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان طی یک سال گذشته به خاطر کرونا تقریباً از مسابقه و تمرین بودند و تنها در یک دوره ۱۰ روزه پیش از آغاز لیگ با هم تمرین داشتند، در مورد آنچه منجر به قهرمانی تیمش آن‌هم برای چهارمین بار متوالی شد و اینگونه والیبال نشسته بانوان سپاهان صاحب «پوکر قهرمانی» شد، توضیح داد.

وی گفت: در کنار چند یار ملی پوش، ۶ بازیکن بومیهم در اختیار داریم. از این بازیکنان و در کل مجموعه تیم، پشتیابی و حمایت خوبی توسط مدیریت باشگاه می‌شود طوری که آقای ساکت شخصاً چند جلسه کنار تیم حاضر شد و پیگیر وضعیت بازیکنان برای مسابقات شد.

سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان در این زمینه ادامه داد:  در تیم من و به خصوص میان بازیکنانم «من و تویی» وجود ندارد. بازیکنان یکدل، یک صدا و متحد باهم کار می‌کنند. اعضای کادر فنی هم همگی از مربیانی هستند که از دانش و تجربه خود به جا برای پیشبرد اهداف تیم استفاده می‌کنند.

صدیقه اشتری با تاکید بر اینکه پوکر قهرمانی والیبال نشسته بانوان سپاهان نتیجه‌ای درخشان و قابل توجه به حساب می‌آید از اعزام آسیایی این تیم خبر داد و گفت: مدیریت باشگاه این وعده را داده بود که در صورت قهرمان شدن دوباره تیم حتماً حمایت لازم را برای حضور در مسابقات باشگاهی آسیا از ما خواهد داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که «با توجه به شیوع کرونا برنامه‌ای برای برگزاری مسابقات باشگاهی والیبال نشسته بانوان در سطح آسیا مصوب شده است؟»، تصریح کرد: طبق روال همیشه این رقابت‌ها باید در ماه‌های آینده و در فصل بهار برگزار شود اما نمی دانم به خاطر کرونا تغییری در برگزاری آن ایجاد می‌شود یا نه؛ در هر صورت اینکه قول داده شد که اگر قهرمان شویم اعزام آسیایی داشته باشیم، ما هم به وعده خود عمل کردیم.

صدیقه اشتری  نسبت به فعال نبودن تیم ملی والیبال نشسته بانوان و عدم برنامه ریزی برای این تیم انتقاد کرد و گفت: تیم ملی والیبال نشسته بانوان پیش از این فعالیت داشت و حتی به اندونزی و هلند هم اعزام شد اما دو سال است که هیچ برنامه‌ای برای این تیم ارائه نشده و این می‌تواند موجب بی انگیزی بازیکنان شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=55379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.