16
پیش بازی هفته دوم دور نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان

آخرین امید وچان کردستان در گرو پیروزی بر مدافع عنوان قهرمانی

  • کد خبر : 55395
  • 02 اسفند 1399 - 10:58
آخرین امید وچان کردستان در گرو پیروزی بر مدافع عنوان قهرمانی
هفته دوم دور نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ظهر یکشنبه با برگزاری دیدار وچان کردستان و شهرداری بم آغاز می‌شود. وچان کردستان در روز رویارویی زهرا قنبری با دوستان قدیمی آخرین امید برای قهرمانی را جستجو می‌کند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ قطار دور نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان ظهر یکشنبه سوم اسفند به ایستگاه دوم خواهد رسید و دو بازی به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

در دیدار نخست دو تیم وچان کردستان و شهرداری بم در سنندج به مصاف هم می‌روند. این دو تیم در لیگ دوازدهم یک جدال دراماتیک در هفته پایانی نیم فصل به عنوان فینال زودهنگام لیگ برگزار کردند و حالا دوباره با هم روبرو می‌شوند.

دو مدعی فوتبال زنان ایران رده‌های اول و سوم جدول چهار تیمی مرحله نهایی را از آن خود کرده‌اند و اهمیت پیروزی در این دیدار 6 امتیازی، آن را از هر جهت حائز اهمیت کرده است.

نکته ویژه این بازی اما تقابل زهرا قنبری بازیکن سابق شهرداری بم با تیمی است که با آن، بارها قهرمان لیگ شد و گل‌های پرشماری به ثمر رساند.

زهرا قنبری در آغاز فصل جاری به عنوان چالشی جدید راهی وچان شد و گفت که می‌خواهد دین خود را به شهرش ادا کند اما روزهای شیرین او در شهرداری بم، هنوز با وچان تکرار نشده است.

حالا او با دوستان سابق خود دیدار می کند اما این بار به عنوان مهاجمی که در پی ضربه زدن به شهرداری بم است و نه کسب عناوین متوالی با این تیم تیم.

فوتبالی‌ها نیز از تنها جدال میان این دو تیم در تاریخ لیگ برتر به عنوان بازیِ مسجل شدن قهرمانی نماینده بم در لیگ دوازدهم یاد می‌کنند اما بازی سوم اسفند سنندج داستان متفاوتی دارد.

شهرداری بم نیز که هفته گذشته با 2 گل برابر سپاهان پیروز شد برای بازی با وچان از شرایط روانی بهتری برخوردار است گرچه مرضیه جعفری می داند تیم پرستاره وچان می تواند معادلات را بر هم بزند.

وچان هفته گذشته برای سومین‌بار پیاپی مقابل شهرداری سیرجان شکست خورد و برای زنده نگهداشتن رویای قهرمانی باید یکشنبه برابر شهرداری بم پیروز شود و از دست دادن امتیاز شانس قهرمانی این تیم را به حدافل ممکن می رساند.

بمی‌ها این روزها با مرضیه جعفری در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و مربی پر افتخار چند فصلی است که جام ها را درو کرده تا روز گذشته در مجمع سالیانه کانون مربیان کشور از او به عنوان بانوی شایسته لیگ برتر فوتبال بانوان تقدیر شود.

شهرداری بم در دور نخست رقابت‌های لیگ تنها 5 گل دریافت کرده و وچان نیز 41 گل به ثمر رسانده تا تقابل یک خط حمله آتشین با دیوار مستحکم دفاعی جذابیت های خاص خود را داشته باشد.

مونا حمودی از شهرداری بم با 6 گل و زهرا قنبری از وچان کردستان با 11 گل از گلزن ترین بازیکنان دو تیم به شمار می‌روند اما سمیه خرمی، فاطمه قاسمی و زهرا سربالی به همراه سمانه چهکندی مهره های مهم دو تیم هستند.

این دیدار از ساعت 13 در ورزشگاه ملک‌نیا شهر سنندج با قضاوت مائده جعفری آغاز خواهد شد. بهاره سیفی‌ نهاوندی و نیلوفر محمدخانی کمک های اول و دوم و زهره اسکندری کمک چهارم کوبل داوری هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=55395
  • نویسنده : احمدرضا احمدیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.