13

والیبال جوانان آسیا ؛ ایران 3 ماکائو صفر / صعود به عنوان صدرنشین

  • کد خبر : 5544
  • 22 خرداد 1397 - 16:53
والیبال جوانان آسیا ؛ ایران 3 ماکائو صفر / صعود به عنوان صدرنشین

تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران با پیروزی بر ماکائو و با توجه به سایر نتایج به عنوان تیم اول گروه سه مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر آسیا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

به گزارش IWSports به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ؛ تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در مرحله مقدماتی ابتدا به مصاف تیم هنگ کنگ رفت واین تیم را با نتیجه سه بریک شکست داد. در دومین دیدار خود برابر استرالیا قرار گرفت و با نیتجه 3بر2 شکست خورد. جوانان ایران درآخرین مسابقه مرحله مقدماتی خود توانست تیم ماکائو را نیز با نتیجه 3برصفر شکست دهد.

با توجه به نتایج دیگر تیم های گروه سه تیم ایران به عنوان تیم اول به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. دراین گروه تیم استرالیا به رده دوم دست پیدا کرد.

جهانی: متحد و یکدل هستیم

رقیه جهانی درباره پیروزی برابر تیم ماکائو گفت: حریف امروز ما جزو تیم های سرعتی بود که بازیکنان توپ گیری در اختیار داشت. دراین بازی سعی کردیم سرعتی بازی کنیم و به این ترتیب با بازی خودمان سرعت تیم ماکائو را گرفتیم.

وی افزود: در شرایطی برابر ماکائو بازی کردیم که روز گذشته برابر استرالیا شکست خورده بودیم. با این که از گروه خودمان صعود کردیم اما دوست داشتیم برابر استرالیا نیز پیروز باشیم. اما حالا باید به بازی های مهم پیش رو فکر کنیم.

پاسور تیم ملی جوانان ادامه داد: بازیکنان تیم متحد و یک دل هستند. هدف مان صعود به مراحل بالاتر و ارائه بهترین بازی است. کادرفنی حریفان را خوب آنالیز می کنند و امیدوارم بتوانیم زحمات خانواده ها و مربیان تیم را با نتایج خوب جبران کنیم.

سرگل علیزاده: وضعیت روانی تیم بسیار خوب است

سرگل علیزاده پس از پیروزی تیم جوانان دختر ایران برابر ماکائو گفت: تیم ایران بازی بسیار خوبی را امروز ارائه داد. ما برای پیروزی وارد زمین شدیم و خوشبختانه توانستیم از سد حریف بگذریم.

وی افزود: تیم ایران با توجه به این پیروزی برای نخستین بار در سید سه توانست به عنوان سرگروه صعود کند. با توجه به جدول مسابقات در بازی یک هشتم نهایی دور بعد با تیم چهارم سید دو بازی خواهیم کرد.

مربی تیم جوانان دختر ادامه داد: وضعیت تیم از لحاظ روحی بسیار خوب است. برای آمادگی هرچه بازیکنان تیم امروز نیز تمرین توپی درنظر گرفته شده است. بازی های سختی را پیش رو داریم. امیدوارم بازیکنان مزد زحمات 9 ماهه خود را بگیرند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.