16
پیش بازی هفته دوم دور نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان

سپاهان و روز سرنوشت برابر شهرداری سیرجان | ببازی مُردی!

  • کد خبر : 55455
  • 02 اسفند 1399 - 12:38
سپاهان و روز سرنوشت برابر شهرداری سیرجان | ببازی مُردی!
سپاهان در دومین دیدار خود در مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان میزبان شهرداری سیرجان است. پس از شکست در بم، این بازی برابر سپاهان همان روز سرنوشت است. روز آزمون امیرشقاقی.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ در یکی از دو بازی هفته دوم دور نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان، سپاهان اصفهان در ورزشگاه صفاییه پذیرای شهرداری سیرجان خواهد بود.

طلایی پوشان در مرحله نخست لیگ خوش درخشیدند و تنها تیمی بودند که به روند شکست ناپذیری شهرداری بم پایان دادند . آن‌ها در نهایت به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در رده دوم جدول گروه یک ایستادند اما اکنون، زمان عیار سنجی است.

شاگردان مهناز امیرشقاقی هفته گذشته در بم، مقابل مدافع عنوان قهرمانی متحمل شکست 2 بر صفر شدند. این برای تیمی که رویای قهرمانی را در سر می پروراند ناامید کننده بود اما آن ها یک فرصت دیگر در اختیار دارند.

مهناز امیرشقاقی فوتبال بانوان سپاهان اصفهان

سپاهان اگر خیال قهرمانی در سر دارد باید در بازی یکشنبه برابر شهرداری سیرجان پیروز شود و این ماموریت دشواری برای تیم طلایی پوش اصفهان است. رقیب آن ها سرسخت و جدی و با خاطرات خوش از نصف جهان است.

سبزپوشان نیز از 11 بازی فصل جاری، 10 پیروزی و یک تساوی کسب کرده‌اند تا تنها تیم بدون شکست لیگ لقب گیرند. برای شهرداری سیرجان که همیشه مدعی قهرمانی بوده، پیروزی در اصفهان یک گام بلند و ارزشمند به سوی هدفی است که سیرجانی ها تشنه آن هستند.

شاگردان مریم جهان‌ نجاتی هفته گذشته وچان کردستان را در خانه با نتیجه 2 بر یک شکست دادند تا با دشت 3 امتیاز اول برای رقبا خط و نشان بکشند اما برای آن ها نیز بازی در اصفهان، استرس زاست. کدام تیم است که از هاجر دباغی همیشه خطرناک،  شقایق روزبهان آماده و خط دفاعی باتجربه سپاهان نهراسد؟

با وجود عطش سپاهان برای گلزنی در یازی یکشنبه، سیرجانی‌ها 50 گل زده در کارنامه دارند و از آن‌ها به عنوان برترین خط حمله لیگ برتر یاد می شود پس احتمال یک صفر – صفر در اصفهان دور از ذهن به نظر می رسد.

سپاهان نیز در 4 تقابل پیشین خود مقابل شهرداری سیرجان هیچ‌گاه برنده بازی نبوده و برای سنت شکنی پا به میدان خواهد گذاشت. این رکورد، هم برای سپاهان انگیزه است و هم برای شهرداری سیرجان.

شقایق روزبهان و هاجر دباغی از سپاهان با 5 گل و افسانه چترنور از شهرداری سیرجان با 19 گل از گلزن‌ترین بازیکنان دو تیم به شمار می‌روند. هر دو در اوج آمادگی قرار دارند و خطرناک برای حریف.

این دیدار از ساعت 13 در ورزشگاه صفاییه اصفهان با قضاوت سرور ساعدی آغاز خواهد شد. مرضیه بهداروند و زینب مرادیان‌ زاده کمک های اول و دوم و راحله پشابادی کمک چهارم کوبل داوری هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=55455
  • نویسنده : احمدرضا احمدیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.