17
نیمه نهایی لیگ برتر هندبال بانوان

صعود اشتاد سازه به فینال | پایان تلخ سپاهان در نیمه نهایی

  • کد خبر : 55476
  • 02 اسفند 1399 - 15:05
صعود اشتاد سازه به فینال | پایان تلخ سپاهان در نیمه نهایی
اشتاد سازه مشهد با پیروزی در جدال بزرگ نیمه نهایی لیگ برتر هندبال بانوان به فینال رسید و حالا شانس تکرار قهرمانی را دارد. چه پایان تلخی برای سپاهان.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ مرحله نیمه نهایی لیگ برتر هندبال بانوان امروز برگزار شد و در نخستین دیدار، اشتاد سازه مشهد برابر سپاهان اصفهان 24 بر 22 به پیروزی رسید.

در بازی سراسر جذابیت امروز، اشتاد سازه به لطف درخشش ستارگان باتجربه‌اش مچ سپاهان را خواباند و این، مهر تاییدی بر قدرت تک به تک بازیکنان تیم قهرمان فصل گذشته است. آن‌ها هر زمان که ضروری باشد پیروز می‌شوند.

در بازی لحظه‌ها، آمارهای گذشته بی اثر شدند و اشتاد سازه مشهد با وجود این که یک بار در شیراز برابر شهید شاملی کازرون و یک بار در مشهد برابر همین سپاهان، بازنده شده بود در زمان لازم تیمی بود که باید باشد و این ویژگی یک تیم واقعی است.

بر خلاف اشتاد سازه ، سپاهان تیم باطراوت لیگ 99 در مسابقه‌ای که لحظه‌ها و تصمیمات آنی تعیین کننده بودند گهگاه شتاب زده و بی تمرکز نشان داد و این شکست، تاوان سهل انگاری در یک بازی سرنوشت ساز است.

سپاهان در نیمه نخست بازنده به رختکن رفت و توانی از خود برای بازگشت به بازی در نیمه مربیان نشان نداد. در لحظاتی از مسابقه به نظر می‌رسید ترس و ناامیدی به دلیل عقب ماندگی از حریف، بر عملکرد بازیکنان سپاهان اثر گذاشته است.

هر گاه که سپاهان برای بازگشت اراده می کرد اراده ای محکم تر در مقابل خود می دید. عجله در حملات و استفاده افراطی از فاکتور سرعت از یک سو و بی دقتی در ضربات آخر از سوی دیگر کار را برای آن ها دشوار کرد.

از سوی دیگر، آن‌ها سدی محکم به نام هانیه لک در پیش رو می‌دیدند. او یک دروازه بان شگفت انگیز است و اشتاد سازه بخش مهمی از این موفقیت را به او مدیون است.

در ترکیب اشتاد سازه وجود شیدا فلاحی، ساناز رجبی، شقایق باپیری و سایر باتجربه‌ها ارزش خود را بیش از پیش نشان داد. گرچه سپاهان پا به پای حریف جنگید اما برای پیروزی به نمایش کم نقص تری نیاز داشت.

حالا اشتاد سازه مشهد با نشمین شافعیان در فینال است. آن‌ها برای قهرمانی ففط یک سنگر دیگر در پیش رو می‌بینند و می‌توانند پایانی دل انگیز برای فصل پرمخاطره خود رقم بزنند.

بدون تردید اگر قهرمان شوند یکی از موفقیت‌های به یادماندنی زندگی ورزشی آن‌ها خواهد بود. رسیدن به مقصد از مسیری پرپیچ و خم شیرین‌تر از راهی هموار است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=55476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.