15
برای اولین بار در ایران

ریحانه حشمتی در لیگ برتر بسکتبال کوادروپل دبل کرد

  • کد خبر : 55492
  • 02 اسفند 1399 - 20:04
ریحانه حشمتی در لیگ برتر بسکتبال کوادروپل دبل کرد
ریحانه حشمتی بازیکن تیم بسکتبال مولتی کافه مشهد در جریان دیدار پلی آف بقا در لیگ برتر بسکتبال بانوان کوادروپل دبل کرد. این برای نخستین بار است که در ایران، بازیکنی در چهار شاخص آماری، دو رقمی می‌شود.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران، برای نخستین بار یک بسکتبالیست ایرانی در مسابقات لیگ داخلی موفق به ثبت کوادروپل دبل شد.

کوادروپل دبل به معنای ثبت رکورد دو رقمی در 4 آیتم از آیتم‌های اصلی عملکرد انفرادی بازیکنان است که تاکنون هیچ بازیکنی موفق به آن نشده بود.

ریحانه حشمتی بازیکن تیم بسکتبال مولتی کافه مشهد در دیدار این تیم برابر گاز تهران که جدالی برای بقا در لیگ برتر بسکتبال بانوان بود ۱۱ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۱۰ پاس گل و ۱۰ توپ ربایی داشت و کوادروپل دبل کرد.

وضعیت فنی تیم گاز تهران به عنوان ضعیف‌ترین تیم حاضر در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال زنان قطعاً بر فراهم شدن زمینه کوادروپل دبل برای ریحانه حشمتی بی تأثیر نبوده است.

به طور کلی در لیگ برتر بسکتبال بانوان به طور متوسط در هر بازی 2 بازیکن دبل دبل می‌کنند و تریپل دبل (ثبت سه رکورد دو رقمی در شاخص‌های اصلی) به ندرت اتفاق می افتد که البته شادی عبدالوند در انجام آن تبحر دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=55492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.