17
با پیروزی قابل پیش بینی برابر تاسیسات دریایی

شاملی کازرون حریف اشتاد سازه در فینال لیگ برتر هندبال زنان شد

  • کد خبر : 55503
  • 02 اسفند 1399 - 20:28
شاملی کازرون حریف اشتاد سازه در فینال لیگ برتر هندبال زنان شد
شاملی کازرون با پیروزی قابل پیش بینی برابر تاسیسات دریایی تهران، حریف اشتاد سازه مشهد در فینال لیگ برتر هندبال بانوان 99 شد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ با برگزاری دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ برتر هندبال بانوان تیم‌های شهید شاملی کازرون و اشتاد سازه مشهد فینالیست شدند.

پس از صعود اشتاد سازه به فینال و فرستادن سپاهان به دیدار رده بندی، عصر امروز تیم شهید شاملی کازرون در تالار هندبال مجموعه انقلاب تهران 27 بر 19 تاسیسات دریایی را برد و به دیدار نهایی رسید.

فصل فوق العاده شهید شاملی کازرون با حضور در دیدار نهایی در حال کامل شدن است اما آن‌ها زمانی شادتر خواهند بود که پیروزی اخیرشان برابر تاسیسات دریایی را تکرار کنند.

در آخرین تقابل دو تیم در شیراز، این تیم شهید شاملی کازرون بود که اشتاد سازه مشهد مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد و سرنوشت بار دیگر دو تیم را در فینال به هم رسانده است.

شهید شاملی کازرون در 2 فصل اخیر یکی از باثبات‌ترین تیم‌های حاضر در لیگ برتر هندبال زنان بوده است و رویای پیروزی بر اشتاد سازه در فینال دوشنبه را در سر می‌پروراند.

به نظر می‌رسد پیروزی در فینال برای شهید شاملی جاه طلبی بزرگی نباشد زیرا آن‌ها پیروزی بر قهرمان فصل گذشته را پیش‌تر تجربه کرده‌اند و این موضوع به آن‌ها اعتماد به نفس قابل توجهی می‌بخشد.

دوشنبه در تهران، ابتدا سپاهان اصفهان و تاسیسات دریایی برای سوم شدن در لیگ رقابت می‌کنند و سپس در دیدار عصر دوشنبه اشتاد سازه مشهد و شهید شاملی کازرون برای قهرمانی رقابت می‌کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=55503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.