7
دور نهائی لیگ برتر بانوان؛

وچان کردستان 0 شهرداری بم 0 | لغزش مدافع عنوان قهرمانی در زمین برفی ملک‌نیا

  • کد خبر : 55562
  • 03 اسفند 1399 - 15:11
وچان کردستان 0 شهرداری بم 0 | لغزش مدافع عنوان قهرمانی در زمین برفی ملک‌نیا
در چارچوب هفته دوم دور پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان تیم های وچان کردستان و شهرداری بم به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ ظهر امروز دور نهایی رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان به هفته دوم خود رسید و دو تیم وچان کردستان و شهرداری بم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در حاشیه پیش از شروع این دیدار پروین فرهادی و زهرا قنبری بازیکنان حال حاضر تیم وچان و سابق شهرداری بم با دسته های گل به استقبال مرضیه جعفری و بازیکنان میهمان رفتند و به آن‌ها خوش آمد گفتند.

این بازی ار ساعت 13 با سوت مائده جعفری در ورزشگاه ملک‎‌نیا شهر سنندج آغاز شد تا فوتبالی‌ها پس از گذشت 15 ماه دوباره شاهد بازی مهیج دو تیم وچان کردستان و شهرداری بم باشند.

شهرداری بم که پیش از این دیدار موفق به شکست سپاهان اصفهان شده بود، با روحیه بالاتری نسبت به وچان کردستان بازی را آغاز کرد و میل بیشتری به هجوم نشان داد.

با این وجود سرمای بی حد و حصر سنندج بر کیفیت بازی تأثیر گذاشت تا دقایق بعدی این دیدار همچون دمای هوا سرد و خشک دنبال شود.

وچانی‌ها که برای بازگشت به کورس قهرمانی، نیازی مبرم به 3 امتیاز بازی داشتند، با فریاد های مربی از کنار زمین رو به پرس از نیمه حریف آوردند تا با فشار بیشتر دقایق مانده به پایان نیمه نخست را دنبال کنند.

در مقابل، خط دفاعی هوشیار شهرداری بم که در طی 11 بازی تنها 5 گل خورده در کارنامه داشت و به راحتی روی خوش به مهاجمان وچان نشان نمی‌داد.

کمربند دفاعی شهرداری بم مستحکم تر از همیشه بسته شده بود و حتی با وجود حضور زهرا قنبری در ترکیب حریف، خیال بمی‌ها را بابت بسته ماندن دروازه راحت کرده بود.

در ادامه فرصت های دو تیم راه به جایی نبرد تا تور دروازه‌ها دست نخورده باقی بماند و دو تیم برای رد و بدل شدن گل چشم انتظار نیمه دوم بمانند.

در نیمه دوم شاهد یک بازی فیزیکی و پر برخورد از سوی دو تیم بودیم. ضربات زهرا قنبری توسط سرشین کمانگر بلوکه میشد و بهناز طاهرخانی مامور مهار سمیه خرمی، گلزن شماره یک فصل گذشته لیگ بود.

رفته رفته بازیکنان رو بازی مستقیم و ارسال های هوایی آوردند تا با تاکتیک جدیدی به دروازه رقیب برسند اما باز هم در گشودن دروازه یکدیگر موفق نبودند و حاصل این دیدار تقسیم امتیازات با تساوی بدون گل بود.

وچان کردستان با این تساوی نخستین امتیاز خود را در دور نهایی کسب کرد تا جایگاه سوم خود را در جدول چهار تیمی دور پایانی حفظ کند.

این نتیجه بیش از هر کس، تیم شهرداری سیرجان را خوشحال کرد. رقیب شهرداری بم برای قهرمانی، با توقف امروز شهرداری بم به تنهایی در صدر است و رویای قهرمانی را کمی نزدیک تر می بیند.

شهرداری بم که حالا با 4 امتیاز پشت سر شهرداری سیرجان 6 امتیازی است چشم به بازی رودررو با رقیب هم استانی خود دوخته است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=55562
  • نویسنده : احمدرضا احمدیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.