15
با پیروزی بر شهید شاملی کازرون

اشتاد سازه بار دیگر قهرمان لیگ برتر هندبال زنان شد

  • کد خبر : 55685
  • 04 اسفند 1399 - 19:39
اشتاد سازه بار دیگر قهرمان لیگ برتر هندبال زنان شد
اشتاد سازه مشهد با پیروزی برابر شهید شاملی کازرون در فینال تهران، بار دیگر قهرمان لیگ برتر هندبال زنان شد. تیم مشهدی 72 ساعت رؤیایی را برای رسیدن به جام سپری کرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ پرونده لیگ برتر هندبال بانوان امروز بسته شد و تیم اشتاد سازه مشهد با برتری برابر شهید شاملی کازرون بار دیگر فاتح جام شد.

در دیدار نهایی این مسابقات امروز در تالار هندبال تهران تیم اشتاد سازه مشهد پس از پیروزی 16 بر 11 در نیمه نخست، در نیمه دوم نیز برتری را حفظ کرد و در نهایت با برد 29 بر 26 قهرمان شد.

اشتاد سازه در فصلی پیچیده قهرمانی سال گذشته را تکرار کرد. آن‌ها در این فصل یک بار در مشهد به سپاهان باختند و چندی قبل مقابل رقیب امروز خود، شهید شاملی کازرون در شیراز بازنده شدند.

با این وجود زمان انتقام برای اشتاد سازه به سرعت فرا رسید و آن‌ها انتقام هر دو شکست را طی 72 ساعت گرفتند. ابتدا تیم سرسخت سپاهان را در نیمه نهایی شکست دادند و سپس شهید شاملی را در فینال، ناامید به خانه فرستادند.

این، پایانی دلنشین برای اشتاد سازه و نشمین شافعیان است. شافعیان در سالی اندوه بار که همسرش را از دست داد این فرصت را دارد که اسفندی شیرین را پشت سر بگذارد و لبخند بزند.

از سوی دیگر وداع شیدا فلاحی بازیکن کهنه کار، با اخلاق و ستاره کم نظیر هندبال ایران در روز فینال، با قهرمانی تیمش همراه شد تا جشن اشتاد سازه و او کامل شود.

اشتاد سازه با این قهرمانی بار دیگر ثابت کرد بازیکنان باتجربه هندبال زنان ایران همچنان در کنار هم قدرت را در دست دارند. آن‌ها نه اشباع شده‌اند و نه به ناامیدی مجال می‌دهند چنان که تا روز آخر برای قهرمانی، جنگیدند و مزد تلاششان را گرفتند.

با پایان لیگ، شهید شاملی کازرون نایب قهرمان شد و در یک قدمی جام، در حسرت قهرمانی ماند. سپاهان که به چیزی جز قهرمانی راضی نبود سوم شد و تاسیسات دریایی تهران جایگاه چهارم را تصاحب کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=55685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.