12
همچنان با اختلاف، بانوی اول فوتسال ایران

در ستایش سارا شیربیگی | مصدومیت هم جلودار من نیست!

  • کد خبر : 55854
  • 06 اسفند 1399 - 13:34
در ستایش سارا شیربیگی | مصدومیت هم جلودار من نیست!
سارا شیربیگی ، ستاره تیم هیأت خراسان در 5 هفته ابتدایی لیگ برتر فوتسال زنان درخشیده و با وجود مصدومیت آمار درخشانی از خود به جا گذاشته است.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ سارا شیربیگی ستاره تیم ملی فوتسال بانوان با وجود این که پس از آسیب دیدگی، هنوز به آمادگی کامل نرسیده اما همچنان در لیگ برتر می‌درخشد و خالق پیروزی‌های پیاپی شاگردان فاطمه شریف است.

تیم هیئت خراسان رضوی پیش از دیدار هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان مقابل پالایش نفت آبادان، 5 برد پیاپی کسب کرده و با 15 امتیاز مقتدرانه صدر جدول را قرق کرده است و بخش مهمی از این موفقیت به ساق های ستاره کرمانشاهی وابسته است.

دختران شریف با 36 گل زده فصلی رویایی آغاز کرده‌اند و از آن‌ها به عنوان برترین خط حمله لیگ برتر فوتسال یاد می‌شود تا در مسیر تکرار عنوان گلزن ترین تیم لیگ گام بردارند.

البته این مهم با وجود یک گلزن تمام عیار برای تیم خراسانی دور از دسترس نیست. سارا شیربیگی در کنار کسب 5 عنوان خانم‌گلی لیگ برتر، خانم‌گلی مسابقات قهرمانی آسیا را پیش از ورود به دهه سوم زندگی خود به همراه دارد.

اواخر فصل گذشته مصدومیتی از ناحیه مینیسک خارجی باعث شد تا سارا شیربیگی از همراهی تیمش در مرحله‌ پلی‌آف باز بماند و با این آسیب، نتواند به رویای دیرینه مشهدی‌ها در قهرمانی لیگ برتر پایان دهد.

او که هنوز به آمادگی صددرصدی نرسیده از ابتدای فصل در کنار فاطمه ارژنگی و فاطمه حسینی باز هم به عنوان یک ستاره ظاهر شده. سارا چوب جادویش را به دست گرفته و میانگین 1.8 گل در هر بازی را ثبت کرده است.

ستاره فوتسال ایران ، در دیدار مقابل دو تیم مدعی رهیاب و مس، نقشی کلیدی در پیروزی‌های تیمش ایفا کرده است و با به ثمر رساندن 9 گل در پنج بازی، دوباره به جایگاه همیشه‌اش در صدر جدول گلزنان بازگشته.

در جریان پیروزی برابر مس رفسنجان سارا شیربیگی با حرکتی دیدنی و انفرادی پایه گذار گل تیمش شد. حتی در روزهای مصدومیت او به شکل عجیبی، تعیین کننده ترین عامل پیروزی تیمش است.

سارا شیربیگی درصدد آن است تا در کنار قهرمانی با مشهدی‌ها ، ثبت ششمین عنوان خانم‌گلی لیگ برتر فوتسال بانوان را هم به کارنامه درخشان خود اضافه کند. او در دوران بلوغ فنی خود به سر می برد. همچنان با اختلاف، بانوی اول فوتسال ایران.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=55854
  • نویسنده : احمدرضا احمدیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.