سپاهان اصفهان vs وچان کردستان | زمانی برای بازگشت حیثیت از دست رفته | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
10
پیش بازی هفته سوم دور نهائی لیگ برتر فوتبال بانوان

سپاهان اصفهان vs وچان کردستان | زمانی برای بازگشت حیثیت از دست رفته

  • کد خبر : 55924
  • 08 اسفند 1399 - 9:25
سپاهان اصفهان vs وچان کردستان | زمانی برای بازگشت حیثیت از دست رفته
دو تیم سپاهان اصفهان و وچان کردستان در چارچوب سومین هفته از دور نهایی رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان به مصاف هم خواهند رفت. مسابقه ای با حال و هوای جبران و اعاده حیثیت.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ دور نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان ظهر شنبه وارد هفته سوم از مجموع 6 هفته مسابقاتی خود می رسد.

در حالی که نگاه ها به دیدار مهم شهرداری بم و شهرداری سیرجان است، از ساعت 13 روز شنبه، نهم اسفند ماه، دو تیم سپاهان اصفهان و وچان کردستان در ورزشگاه صفائیه مبارکه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

فوتبال بانوان سپاهان اصفهان

دو تیم که در مرحله نخست به عنوان تیم‌های دوم گروه‌های الف و ب به دور نهایی صعود کرده‌اند وضعیت چندان مناسبی در این مرحله ندارند و دل از امید به قهرمانی کنده اند.

سپاهان اصفهان در دو تقابل گذشته خود در دور نهایی مقابل شهرداری بم و شهرداری سیرجان متحمل شکست‌های تلخی شده تا در قعر جدول چهار تیمه این مرحله جا خوش کند.

شاگردان مهناز امیرشقاقی در سپاهان که فاصله بسیاری با نمایش‌های پیشین خود دارند در تلاش اند تا با شکست وچان، تا حدودی اعاده حیثیت کنند و بار شکست عجیب و فراموش نشدنی بازی با شهرداری سیرجان را کاهش دهند.

سپاهان که این بار باید بدون هاجر دباغی که دوباره آسیب دیده به میدان برود از کسب پیروزی برابر وچان چندان مطمئن نیست گرچه شقایق روزبهان چشم امید این روزهای سپاهان برای گلزنی است. بازیکنی که اعتماد به نفس قابل توجهی به دست آورده است.

مهناز امیرشقاقی فوتبال بانوان سپاهان اصفهان

در سوی مقابل وچان کردستان به عنوان پر زرق و برق‌ترین تیم لیگ سیزدهم، بر خلاف تصورات به آنچه انتظار می‌رفت نرسید. وچان با خریدهای خوبی که در پیش فصل داشت به عنوان بخت نخست قهرمانی شناخته می‌شد اما نتایج همواره بی‌رحم تر از پیش بینی‌ها هستند.

شاگردان فاطمه صادقی تا کنون 3 شکست مقابل شهرداری سیرجان متحمل شده‌اند تا به عنوان یک کابوس در لیگ سیزدهم برای آن‌ها تلقی شود.

وچان در دو بازی پیشین در دور نهایی لیگ برتر تن به یک شکست مقابل شهرداری سیرجان و یک تساوی مقابل شهرداری بم داده و انگیزه سوم شدن در لیگ، آخرین امیدهای آن ها را شکل می دهند.

وچان کورسوی امیدی به تساوی در بازی شهرداری بم و شهرداری سیرجان و پیروزی خود برابر سپاهان دارد تا از این طریق به کورس قهرمانی بازگردد گرچه اوضاع فنی وچان این امیدواری را تقویت نمی کند.

زهرا قنبری کاپیتان وچان کردستان با 19 گل زده عنوان دومین گلزن برتر لیگ را به خود اختصاص داده است. قنبری در تلاش است تا با تداوم عملکرد درخشان خود در این مرحله به تعداد گل های لیگ برتری‌اش بیفزاید و به خانم‌گلی برسد.

در طول تاریخ، سپاهان اصفهان و وچان کردستان دو بار به مصاف هم رفته‌اند. کردستانی‌ها از این دو تقابل سربلند از زمین بیرون آمده‌اند و هردو بازی را با برد پشت سر گذاشته‌اند.

این بازی حساس با سوت سلما رضوی در ورزشگاه صفائیه آغاز خواهد شد. همچنین نرگس مولایی و ریحانه شیرازی به عنوان کمک های اول و دوم و ستاره نصری به عنوان داور چهارم در کوبل داوری حضور دارند. زهرا فروزنده نیز ناظر فدراسیون در جدال فردا خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=55924
  • نویسنده : احمدرضا احمدیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.