نگاه متفاوت به زندگی مهرو کمرانی ؛ سنگ نورد ، بدنساز و مربی تکواندو ! | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16

نگاه متفاوت به زندگی مهرو کمرانی ؛ سنگ نورد ، بدنساز و مربی تکواندو !

  • کد خبر : 5612
  • 24 خرداد 1397 - 13:59
نگاه متفاوت به زندگی مهرو کمرانی ؛ سنگ نورد ، بدنساز و مربی تکواندو !

مهرو کمرانی پس از موفقیت تکواندوی زنان ایران در المپیک ریو به یک مربی خوشنام در ورزش زنان ایران تبدیل شد و یک موفقیت بزرگ دیگر کافی است تا او را به چهره ای افسانه ای در تکواندو تبدیل کند اما در پشت صحنه ، شمایل مهرو کمرانی جالب تر از آن است که تصور می کنیم.

به گزارش IWSports ؛ مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان ایران است که چند هفته دیگر تیم ملی را در بازی های آسیایی جاکارتا هدایت می کند. پس از گذراندن چالش مسابقات قهرمانی آسیا در ویتنام ، تیم مهرو کمرانی خود را برای شاد کردن دل مردم آماده می کند.

مهرو کمرانی را از تصاویر و مصاحبه هایش در حال و هوای تکواندو ، المپیک و مسائلی از این دست می شناسیم اما زندگی مهرو کمرانی متفاوت با چیزی است که می بینیم. مثل هر مربی دیگری ، مهرو کمرانی از این که فرصت حضور در المپیک را داشته خوشحال است اما همیشه دوست داشته به عنوان یک ورزشکار در المپیک حاضر باشد و نه یک مربی.

نکته ویژه در مورد مهرو این است که اون پیش از آن که یک مربی تکواندو باشد یک سنگ نورد است. کمرانی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس می گوید: “زمانی که مربی تیم ملی تکواندو شدم دور خیلی از چیزها را خط کشیدم. پیش از این که وارد اردوی ملی شوم ، یک ورزشکار حرفه ای سنگ نوردی بودم اما مجبور شدم آن را به خاطر تیم ملی تکواندو کنار بگذارم.”

کمرانی می گوید تفریح اوسنگ نوردی و کوهنوردی است اما دیگر یا وقت آن را ندارد یا انرژی آن را: “اوقات فراغت من همیشه در کوه می گذرد. در هفته شاید یک روز را در خانه باشم و سایر اوقات یا در اردو هستم و یا فدراسیون. به این ترتیب دیگر وقت فراغتی ندارم که بخواهم به ورزش دلخواهم بپردازم”

می خواستم در المپیک باشم اما نه به عنوان مربی

افتخاری که مهرو کمرانی به آن رسیده یک افتخار خاص است. او این فرصت را داشته که مربی تیم و ورزشکاری باشد که اولین مدال تاریخ المپیک را برای ورزش زنان ایران کسب کرد با این حال کمرانی از آرزوی بزرگتری که تحقق نیافته صحبت می کند: ” آرزویم این بود که به عنوان یک ورزشکار المپیک را تجربه کنم گرچه بعدها به عنوان مربی با کیمیا به المپیک رفتم اما می خواستم در المپیک مسابقه دهم و نه فقط در نقش مربی”

پس از سال ها خدمت به تکواندو ، مهرو کمرانی مثل بسیاری از مربیان ایثارگر این سرزمین برای دختران ایران آرزوهای خوب دارد: “نهایت خواسته هایم این است که هم کیمیا در المپیک مدال طلا را تجربه کند و هم کیمیاهای جدیدی از ایران به المپیک وارد شوند. “

مهرو تا کجا ادامه می دهد؟ او کارهای زیادی برای انجام دادن در پیش دارد. ابتدا جاکارتا و سپس توکیو. “شاید بعد از رسیدن به این هدف ، نیاز به استراحتی طولانی داشته باشم” با این اوصاف فعلا از حضور مهرو کمرانی لذت می بریم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5612

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.