شهرداری بم ۱ شهرداری سیرجان ۱ | ال کرمانیکو برنده نداشت؛ تساوی به سود سیرجان | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
12
هفته سوم دور نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان؛

شهرداری بم ۱ شهرداری سیرجان ۱ | ال کرمانیکو برنده نداشت؛ تساوی به سود سیرجان

  • کد خبر : 56125
  • 09 اسفند 1399 - 15:19
شهرداری بم ۱ شهرداری سیرجان ۱ | ال کرمانیکو برنده نداشت؛ تساوی به سود سیرجان
دوئل 6 امتیازی و حساس میان شهرداری بم و شهرداری سیرجان با تساوی به پایان رسید و برنده نداشت. این نتیجه شهرداری سیرجان را همچنان در موقعیت غالب برای کسب قهرمانی حفظ کرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ ظهر امروز سومین هفته از دور نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان با دو دیدار به صورت همزمان انجام شد و شهرداری بم نتوانست از پس شهرداری سیرجان بربیاید.

این دوئل 6 امتیازی حساس میان شهرداری بم و سیرجان برای هر دو تیم در راه قهرمانی حائز اهمیت بود اما تساوی در آن، شهرداری سیرجان را در نزدیک ترین فاصله به جام حفظ کرد.

شهرداری سیرجان پیش از این بازی بدون شکست و با 6 امتیاز در صدر جدول دور نهایی لیگ برتر قرار داشت و به مصاف شهرداری بم 4 امتیازی می‌رفت و جایگاه اول و دوم این دو تیم حساسیت بازی را دوچندان کرده بود.

این ماراتن مهیج و تعیین کننده لیگ برتر از ساعت 13 با سوت سلطنت نوروزی، داور بین المللی و به نام فوتبال زنان ، در ورزشگاه فجر شهر بم آغاز شد.

حساسیت بالای بازی و فشار رسانه های محلی پیش از بازی دو تیم هم استانی، استرس را به ساق های بازیکنان تزریق کرد تا خبری از کیفیت بالای همیشگی نبرد های این دو تیم نباشد.

مدافع عنوان قهرمانی برای کسب 3 امتیاز خانگی سعی در باز کردن دروازه تیم حریف در دقایق ابتدایی داشت اما موقعیت های آن‌ها بی سرانجام بود و راه به جایی نمی‌برد.

سرانجام در دقیقه 22 قفل دروازه عارفه سید کاظمی شکست و مونا حمودی، گلزن این روز های شهرداری بم با شوتی سنگین توانست دروازه سیرجان را فروبریزد و با ششمین گل فصل خود، تیمش را در یک بازی حساس پیش بیندازد. عارفه سید کاظمی در دریافت این گل، بی تقصیر نبود.

سیرجانی‌ها که در 12 بازی قبلی تنها یک بار از رقبا عقب افتاده بودند، با سردرگمی مواجه شدند اما سعی کردند دقایق بعدی بازی را با برنامه‌تر دنبال کنند. فریاد های مریم جهان‌نجاتی از لب خط سبزپوشان را به خود آورد.

آن‌ها رفته رفته خود را در زمین پیدا کردند و سوار بر بازی شدند تا در دقیقه 40 بازی گل تساوی را با ضربه سر توسط ملیکا متولی به ثمر برسانند. هفتمین گل متولی در بهترین زمان ممکن به داد سیرجان رسید تا این تیم نیمه نخست را بازنده به رختکن نرود.

بازی در 45 دقیقه اول برنده نداشت و دو تیم با نتیجه تساوی 1-1 به اسقبال نیمه دوم حساس و پرهیجان بازی رفتند.

در نیمه دوم بازهم احتیاط شرط اول بود و بازیکنان بر این مسئله واقف بودند که اگر از رقیب عقب بیفتند، ممکن است جبران دشوار شود و یک سهل‌انگاری تاوانی به وسعت از دست دادن جام در پی داشته باشد.

همین امر باعث شد بازی بی افت و خیزی در نیمه دوم شاهد باشیم و دروازه ها در این نیمه دست نخورده باقی بماند. در پایان 90 دقیقه بازی با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید تا نتیجه عادلانه‌ای در دربی کرمان رقم بخورد.

شهرداری سیرجان با این نتیجه 7 امتیازی شد و رکورد شکست ناپذیری خود در لیگ سیزدهم را توأم با صدرنشینی حفظ کرد. حالا سیرجان در بازی خانگی آینده برابر شهرداری بم می تواند کار را تمام کند.

تیم مرضیه جعفری نیز فرصت پیروزی و صدرنشینی را در این بازی از دست داد و 5 امتیازی شد تا جایگاه دومی خود را در مرحله پایانی رقابت های لیگ حفظ کند. آخرین امید برای شهرداری بم، پیروزی در سیرجان است. کاری دشوار اما نه غیرممکن.

شهرداری بم و سیرجان، 15 اسفند ماه، در هفته نخست دور برگشت مرحله پایانی دوباره به مصاف یکدیگر می‌روند. این بازی به میزبانی شهرداری سیرجان در استادیوم تختی این شهر برگزار خواهد شد و مهم ترین بازی فصل خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=56125
  • نویسنده : احمدرضا احمدیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.