13

والیبال جوانان آسیا ؛ ایران 3 هند صفر / صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا

  • کد خبر : 5618
  • 24 خرداد 1397 - 17:45
والیبال جوانان آسیا ؛ ایران 3 هند صفر / صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا

تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران با شکست هند در 3 ست پیاپی به جمع هشت تیم برتر آسیا راه پیدا کرد. ایران پیش از این در مرحله گروهی با 2 پیروزی و یک باخت ، صدرنشین شده بود و اکنون فرصت تاریخ سازی و رسیدن به نیمه نهایی را در اختیار دارد.

به گزارش IWSports ؛، مرحله یک هشتم نهایی نوزدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی جوانان دختر آسیا امروزبه میزبانی شهر باک نین آغاز شد.

تیم والیبال دختران جوان کشورمان از ساعت 17:30 به وقت محلی به مصاف تیم هند رفت. در بازی امروز تیم ایران توانست با امتیازهای 25،17- 25،19- 25،12 و نتیجه 3برصفر از سد هند گذشت و به این تریتب به جمع هشت تیم برتر راه پیدا کرد.

تیم ایران بازی را با ترکیب مونا آشفته،آیتک سلامت، رقیه جهانی،الهه حلاج، فاطمه عنایت، زهرا زهدی، زهرا صالحی شروع کرد.

بازیکنان ایران در شرایطی ست نخست را آغاز کردند که هندی ها با 4 امتیاز پیش افتادند اما سرویس های خوب و هدف مند تیم ایران این فاصله را جبران کرد. تیم ایران این ست را توانست با نتیجه 25-17 به سود به پایان برساند تا با روحیه بالاتری ست دوم را شروع کند.

موفقیت در حمله های برگشتی، عامل موفقیت تیم ایران در ست دوم بود. بازیکنان ایران با نظم بهتر و دریافت های خوب این ست را نیز با نتیجه25-19 به پایان بردند.

سرویس های خوب بازیکنان ایران باعث شد درست سوم بازی عقب افتاده را به سرعت جبران کنند. در ادامه اسپک های خوب و توپ گیری به موقع تیم ایران را به سرعت جلو برد و تیم ایران دراین ست توانست با نتیجه 25-12 برنده میدان شود.

دیدار دو تیم ایران و هند در حالی در سالن دانشگاه باک نین برگزارشد که هوای سالن به شدت گرم و رطوبت 65 درصد بود. ایران اگر بتواند در مرحله یک چهارم نهایی حریف خود را شکست دهد برای اولین بار در تاریخ والیبال ایران به جمع 4 تیم برتر آسیا راه پیدا خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5618

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.