15
آوای شهرکرد بر بام لیگ اسلالوم

آرتمیس قهرمان لیگ برتر قایقرانی رویینگ زنان شد

  • کد خبر : 56434
  • 12 اسفند 1399 - 20:15
آرتمیس قهرمان لیگ برتر قایقرانی رویینگ زنان شد
آرتمیس قهرمان اولین دوره لیگ برتر رویینگ بانوان شد و قهرمانی لیگ اسلالوم نیز به آوای شهرکرد رسید. نیروانا اسدبیگی، نازنین ملایی، زینب نوروزی، اسرا جوانمردی و نازنین رحمانی ستارگان امروز دریاچه آزادی بودند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران، دور برگشت لیگ برتر قایقرانی رویینگ و اسلالوم بانوان که از صبح امروز در دریاچه آزادی آغاز شده بود پایان یافت و آرتمیس در رویینگ و آوای شهرکرد در اسلالوم قهرمان شدند.

رقابت‌های لیگ رویینگ با حضور تیم‌های دانشگاه آزاد، شهرداری بجنورد، پاس همدان، آرتمیس و مکران سیستان برگزار شد.

مسابقات مرحله نهایی در مواد رویینگ تک نفره سبک وزن ۵۰۰ متر، رویینگ تک نفره سنگین وزن ۵۰۰ متر، رویینگ تک نفره سبک وزن ۲۵۰ متر، رویینگ تک نفره سنگین وزن ۲۵۰ متر، رویینگ امدادی ۴ در ۲۵۰ متر برگزار شد.

در رویینگ تک نفره سبک وزن ۵۰۰ متر نازنین ملایی از دانشگاه آزاد اول، شکیبا وقوفی از آرتمیس دوم و مریم امیدی پارسا از شهرداری بجنورد سوم شدند.

در رویینگ تک نفره سنگین وزن ۵۰۰ متر زینب نوروزی از آرتمیس، مهسا جاور از دانشگاه آزاد دوم و هانیه خورسند از شهرداری بجنورد سوم شدند.

در رویینگ تک نفره سبک وزن ۲۵۰ متر اسرا جوانمردی از دانشگاه آزاد اول، کیمیا زارعی از پاس همدان دوم و فاطمه مجلل از آرتیمیس سوم شدند.

در رویینگ تک نفره سنگین وزن ۲۵۰ متر نازنین رحمانی از آرتمیس اول، هانیه بیداد از دانشگاه آزاد دوم و پریسا احمدی از مکران سیستان سوم شدند.

در رویینگ امدادی ۴ در ۲۵۰ متر تیم دانشگاه آزاد با ترکیب نازنین ملایی، مهسا جاور، اسرا جوانمردی و هانیه بیداد اول شدند و  آرتمیس با ترکیب زینب نوروزی، نازنین رحمانی، فاطمه مجلل و شکیبا وقوفی در رده دوم قرار گرفتند.

همچنین تیم رویینگ زنان پاس همدان با ترکیب فاطمه صفری، ساقی ملکی، مریم کرمی و کیمیا زارعی در رده سوم قرار گرفتند.

بر این اساس در پایان چهار مرحله مسابقه آرتمیس با ۱۴۱ امتیاز قهرمان اولین دوره لیگ برتر رویینگ بانوان شد، دانشگاه آزاد با ۱۳۷ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و پاس همدان با ۸۱ امتیاز سوم شد.

قهرمانی آوای شهرکرد در اسلالوم

آوای شهرکرد قهرمان اولین دوره لیگ برتر اسلالوم شد. در این رقابت‌ها باشگاه‌های دلفین یاسوج، مقاومت البرز، مکران سیستان، تجهیزات قایقرانی سپاهان ۱ و ۲، آوای شهرکرد و دختران پیشتاز، حضور داشتند.

مسابقات در مواد کایاک دوئل، کایاک یکنفره، کانوی یکنفره و اسلالوم امدادی برگزار شد.

در کانو اسلالوم نیروانا اسدبیگی قایقران المپیکی تیم آوای شهرکرد، دنیا جوکار از باشگاه مقاومت و فائزه روناسی از تجهیزات ورزشی سپاهان ۱ اول تا سوم شدند.

در کایاک اسلالوم آرشین رضانژاد از دلفین یاسوج اول، پرنیا شعبانی از تجهیزات ورزشی سپاهان ۱دوم و یلدا رضایی از تجهیزات ورزشی سپاهان ۲ سوم شدند.

در مسابقه اسلالوم امدادی نازنین فرزانه و نیروانا اسدبیگی از آوای شهرکرد اول، هلیا قریشی و دنیا جوکار از مقاومت البرز دوم، ملیکا سماکی و یاسمن رضاسلطانی از دلفین یاسوج سوم شدند.

در مسابقه دوئل کایاک نیز ملیکا سماکی از دلفین یاسوج، ستایش یادگاری از تجهیزات ورزشی سپاهان ۱ و هلیا قریشی از مقاومت البرز اول تا سوم شدند.

در پایان رقابت‌ها آوای شهرکرد با ۶۷ امتیاز قهرمان نخستین دوره لیگ برتر اسلالوم بانوان شد، دلفین یاسوج با ۶۳ امتیاز رده دوم را به خود اختصاص داد و مقاومت البرز با ۵۷ امتیاز جایگاه سوم را بدست آورد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=56434
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.