18
اعلام اسامی کادر فنی تیم های ملی پایه هندبال

نشمین شافعیان مربی تیم ملی جوانان شد ؛ قانع مربی نوجوانان

  • کد خبر : 56460
  • 13 اسفند 1399 - 12:47
نشمین شافعیان مربی تیم ملی جوانان شد ؛ قانع مربی نوجوانان
نشمین شافعیان سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر شد و خدیجه قانع نیز هدایت تیم ملی هندبال نوجوانان دختر را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ در احکامی از سوی علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال  کادر فنی تیم های ملی هندبال پایه ددختران معرفی شدند.

بر این اساس نشمین شافعیان به عنوان سرمربی و مهسا معتمدی و اعظم پره به عنوان مربیان تیم ملی جوانان هندبال بانوان ایران معرفی شدند.

نشمین شافعیان امسال به عنوان سرمربی تیم اشتاد سازه مشهد قهرمان لیگ برتر بزرگسالان شد و پیش از این سال ها در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان حضور داشته است.

همچنین مهسا معتمدی که طی سه سال اخیر هدایت تاسیسات دریایی تهران در لیگ برتر هندبال زنان را بر عهده داشته است شافعیان را همراهی خواهد کرد.

اعظم پره نیز یک مربی مشهدی است که پس از همراهی شافعیان در کادر اشتاد سازه، با نظر شافعیان در تیم ملی جوانان خواهد بود.

همچنین خدیجه قانع به عنوان سرمربی و فاطمه محمدخانی به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان هندبال بانوان کشورمان انتخاب شدند.

خدیجه قانع در جامعه هندبال بانوان به عنوان یک مربی بازیکن ساز در استان فارس شناخته می شود. او در سالی موفق، با تیم شهید شاملی کازرون نایب قهرمان لیگ برتر بزرگسالان شد.

خدیجه قانع

فاطمه محمدخانی دستیار قانع نیز در فصلی که گذشت سرمربی تیم سپاهان در لیگ برتر بود. بدین ترتیب پاکدل همه مربیان تیم های ملی پایه را از میان مربیان تیم های لیگ برتر بزرگسالان انتخاب کرده است.

مسابقات هندبال جوانان دختر قهرمانی کشور در اصفهان در حال برگزاری است. فدراسیون هندبال می گوید بلافاصله پس از آن در صورت مهیا بودن شرایط کشور، اردوی آمادگی تیم های ملی جوانان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=56460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.