15
گپ‌وگفتی با بانوی پرحاشیه این روز های ورزش بانوان

سهیلا منصوریان : ما به دنبال حاشیه نیستیم، حاشیه به دنبال ماست!

  • کد خبر : 56473
  • 13 اسفند 1399 - 18:06
سهیلا منصوریان : ما به دنبال حاشیه نیستیم، حاشیه به دنبال ماست!
 سهیلا منصوریان که در تلاش است این روزها رکوردهای خواهرش را جابجا کند، در خصوص حاشیه های اخیر با مهدی عبدی گفت که در هر شری خیری نهفته است.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ سهیلا منصوریان یکی از قهرمانان رشته ووشو است که به همراه دو خواهر دیگر خود از ورزشکاران پرافتخار و به نام ورزش زنان به شمار می‌رود.

او در روز های اخیر با چند حاشیه روبرو شد و تیتر اول رسانه و خبرگزاری های ورزشی را به خود اختصاص داد. هرچند او خودش را به دور از حاشیه می‌بیند و بدین منظور شرح ماجرا های اخیر و شرایط کنونی تمرینات را از زبان خودش خواهیم شنید:

سهیلا منصوریان در خصوص اهداف و آینده ورزشی‌اش گفت: خواسته های ما در ورزش خیلی بالاتر از جایگاه کنونی است. ووشو یک رشته المپیکی نیست اما تمایل دارم آن را در المپیک تجربه کنم و به مدال طلایی رنگ آن دست یابم. به جایگاه مد نظرم هنوز نرسیده‌ام اما باز هم خدا را شکر می‌کنم.

ملی پوش ووشو بانوان ایران با بیان اینکه در پی رکوردداری در این رشته است بیان کرد: این رکورد دست شهربانو منصوریان است و می‌خواهم به عنوان او دست پیدا کنم. البته رقابت با خواهر خودم در عین سختی، شیرین است.

سهیلا منصوریان در ادامه گفت: شهربانو همیشه پشتیبان من بوده و اظهار کرده که بعد از خداحافظی باید یک ایرانی به رکورد هایش برسد. ما در تلاش هستیم که رکورد های شهربانو در خانواده منصوریان باقی بماند.

منصوریان در واکنش به حواشی پیرامون او و خواهرانش بیان کرد: همه معتقدند که از یک نقطه زمانی به بعد ما درگیر حواشی شدیم. حقیقتاً هیچ تمایلی از خود نسبت به حواشی نشان نمی‌دهیم چون ما را از مسیر اصلی خود دور می‌کند. اما حاشیه خود به سراغ ما می‌آید.

ملی‌پوش ووشو بانوان با بیان اینکه در ماجرای خیرخواهانه اخیر خود با مهاجم پرسپولیس دچار حواشی شده خاطرنشان کرد: مهدی عبدی یکی از جوانان بسیار خوب تیم پرسپولیس است و من از ایشان خواهش کردم با درآمد حاصل از فروش پیراهن امضا شده‌اش به مردم زلزله زده کمک کنیم.

سهیلا منصوریان ادامه داد: آقای عبدی با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی پیراهن خود را به ما هدیه داد و بنده هم چون قصد فروش پیراهن را داشتم باید آن را همراه عکس منتشر می‌کردم که مردم از حضور ایشان در این ماجرا مطلع شوند.

او با ذکر اینکه این اتفاق تبدیل به یک دردسر بزرگ شد بیان کرد: همین اتفاق سبب بروز حواشی بسیار و جریمه مهدی عبدی از سوی باشگاه شد. من خواهش کردم که باشگاه پرسپولیس مهدی عبدی را ببخشد و در این میان هوادارن زیادی به من بابت این اتفاق فحاشی کردند.

ملی‌پوش ووشو بانوان با بیان اینکه پشت هر اتفاق شر یک خیریتی هست، گفت: این ماجرا باعث شد تا ما ارتباط راحت‌تری با بازیکنان پرسپولیس و استقلال داشته باشیم و برای کار های خیر روی یاری هایشان حساب کنیم. علاوه بر آن با خیرین دیگر آشنا شدیم و یک توپ جام جهانی امضا شده هم به دست ما رسید.

سهیلا منصوریان در خصوص شرایط کنونی‌اش عنوان کرد: از زمانی که کرونا فراگیر شد، همه‌ی مسابقات لغو شد و ما را با شرایط خاصی روبرو کرد. درست مثل زمانی که اوج یک ورزشکار تمام شده و بدون درآمد و افتخار باید روزگار بگذراند.

منصوریان ادامه داد: شرایط خاص و کم فروغ ورزشی باعث شد که من یک دفتر تبلیغاتی تأسیس کنم و با بسیاری از هنرمندان و ورزشکاران برای انجام امور تبلیغاتی در ارتباط باشم. اکنون در کنار ورزش کار های بیزنسی را هم انجام می‌دهم.

ملی‌پوش ووشو بانوان ایران راجع به مسابقات پیش‌رو متذکر شد: در آینده نزدیک مسابقات لیگ چین را پیش‌رو دارم و باید برای حضور در رقابت های MMA هرچه زودتر در این کشور حاضر شوم.

سهیلا منصوریان در واکنش به تإخیر زمان سفر به کشور چین گفت: پیش‌تر با ویزای ورزشی نیز می‌توانستم در چین حضور پیدا کنم اما اکنون باید ویزای کار این کشور را داشته باشم. تمامی مدارک را ارسال کرده‌ام و رئیس باشگاه پیگیر کار های اعزام من به چین است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=56473
  • نویسنده : احمدرضا احمدیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.