20
با پیشی گرفتن از لاتیدان آوش

بحر گستر پارس قهرمان لیگ قایقرانی آب‌های آرام شد

  • کد خبر : 56996
  • 18 اسفند 1399 - 21:41
بحر گستر پارس قهرمان لیگ قایقرانی آب‌های آرام شد
لیگ برتر قایقرانی آب‌های آرام بانوان امروز در دریاچه آزادی تهران با قهرمانی بحرگستر پارس به پایان رسید.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ پرونده لیگ قایقرانی آب‌های آرام بانوان به عنوان آخرین رقابت باشگاهی سال امروز بسته شد و جام قهرمانی به تیم بحر گستر پارس رسید.

در مرحله سوم و چهارم این مسابقات امروز در دریاچه آزادی تهران تیم‌های لاتیدان آوش، میداف بوشهر، بحرگستر پارس، کیو پلاس و آوای شهرکرد پنج تیمی بودند که مسابقات خود را در مواد مختلف برگزار کردند.

مرحله سوم

در نوبت صبح امروز، مسابقات مرحله سوم برگزار شد که در کایاک یک نفره ۲۰۰ متر بانوان کیانا کمال‌ زاده از بحرگستر پارس، مینا عبداللهی از لاتیدان آوش و سما یاسمی از آوای شهرکرد اول تا سوم شدند.

در کانوی یک نفره ۲۰۰ متر بانوان آتنا رئوفی از لاتیدان آوش اول، مهسا کهنسال از کیوپلاس دوم و مائده شورگشتی از میداف سوم شدند.

در مسابقه امدادی ۴ در ۲۰۰ متر بانوان تیم بحر گستر پارس با ترکیب هدیه کاظمی، کیانا کمال‌زاده، پریسا محمدزاده و مریم شورگشتی در رده نخست قرار گرفت، تیم لاتیدان آوش با ترکیب معصومه داناپور، مینا عبدالهی، آتنا رئوفی و سارا کاظمی جایگاه دوم را به‌دست آورد و تیم آوای شهرکرد با ترکیب مهسا آذری، سما یاسمی، زیبا سماک‌حرفه و هستی ناصری سوم شد.

مرحله چهارم و پایانی

در کایاک یک نفره ۵۰۰ متر هدیه کاظمی از بحرگستر پارس اول، تانیا کارگرپور از میداف دوم و سمن سلطانی از کیو پلاس سوم شدند.

در کانوی یک نفره ۵۰۰ متر هدیه خیرآبادی از میداف، پریسا محمدزاده از بحرگستر پارس و معصومه داناپور از لاتیدان آوش اول تا سوم شدند.

در کایاک یک نفره ۲۰۰ متر بانوان کیانا کمال‌ زاده از بحرگستر پارس، مینا عبداللهی از لاتیدان آوش و سما یاسمی از آوای شهرکرد اول تا سوم شدند.

در کانوی یک نفره ۲۰۰ متر بانوان آتنا رئوفی از لاتیدان آوش، زیبا سماک‌حرفه از آوای شهرکرد و مهسا کهنسال از کیو پلاس اول تا سوم شدند.

در مسابقه امدادی ۴ در ۲۰۰ متر بانوان تیم لاتیدان آوش با ترکیب معصومه داناپور، مینا عبداللهی، آتنا رئوفی و سارا کاظمی اول شد، تیم بحرگستر پارس با ترکیب هدیه کاظمی، کیانا کمال‌ زاده، پریسا محمدزاده و مریم شورگشتی در رده دوم قرار گرفت و تیم میداف با ترکیب مائده شورگشتی، ساجده تبریزی، تانیا کارگرپور و هدیه خیرآبادی جایگاه سوم را از آن خود کرد.

در پایان لیگ برتر آب‌های آرام در بخش بانوان بحرگستر پارس با ۱۶۲ امتیاز قهرمان شد، لاتیدان آوش با ۱۳۸ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و آوای شهرکرد با ۱۳۱ امتیاز جایگاه سوم را به‌دست آورد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=56996

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.