15
به استقبال فینال

تایم لاین مهرام تا فینال لیگ برتر بسکتبال | در حوالی جام

  • کد خبر : 57017
  • 19 اسفند 1399 - 10:56
تایم لاین مهرام تا فینال لیگ برتر بسکتبال | در حوالی جام
مهرام برای قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال بانوان پنج شنبه بازی برگشت فینال را برابر گروه بهمن برگزار می‌کند. به این مناسبت نگاهی داریم به تایم لاین مسابقات مهرام در لیگ ۹۹

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ لیگ برتر بسکتبال بانوان به پایان راه خود رسیده است و تکلیف قهرمان در روزهای آینده مشخص می‌شود.

مهرام شانس اول قهرمانی است که بازی اول فینال را هم برابر گروه بهمن به سود خود پایان داده و روی کاغذ نسبت به رقیبش، به جام قهرمانی نزدیک‌تر است.

تیم تحت هدایت نیکا بیک لیکلی در این فصل و تا پیش از بازی دوم فینال، در ۱۶ بازی ۱۴ بار پیروز شده و ۲ بار در مرحله گروهی طی ۲۴ ساعت برابر نامی نو اصفهان و نارسینا شکست خورده است: بدترین ۲۴ ساعت زندگی مهرام در لیگ ۹۹!

حالا به مناسبت فینال پیش رو و جامی که به مهرام بسیار نزدیک است نگاهی داریم به تایم لاین مسابقات مهرام در این فصل. تیمی که با جذب ۲ بازیکن و یک مربی خارجی، چهره‌ای بین المللی پیدا کرد.

۱۵ آبان

مهرام فصل را با پیروزی قاطع ۱۰۶ بر ۲۸ برابر گاز آغاز می‌کند در حالی که به مهره‌های اصلی خود برای بازی فردا برابر گروه بهمن استراحت داده است.

۱۶ آبان

مهرام در یک بازی فوق جذاب گروه بهمن را ۷۹ بر ۷۵ شکست می‌دهد. بهمن کوارتر دوم را فاجعه بار پیش می‌برد اما به بازی بر می‌گردد.

در ۲۰ ثانیه پایانی بازی، گروه بهمن فرصتی طلایی برای جبران فاصله را از دست می‌دهد. آنا بهشتیان موقعیت ضد حمله بهمن را از دست می‌دهد و توپ به شادی عبدالوند می‌رسد و او کار را تمام می‌کند.

شادی-عبدالوند-گروه-بهمن-مهرام-لیگ-برتر-بسکتبال-بانوان

آنا بهشتیان و ساغر آجیلی در بهمن و شادی عبدالوند و سحر نجفی در مهرام امتیاز آورترین بازیکنان میدان هستند. پیش از این که حضور خارجی‌ها، تایم بازی آجیلی و نجفی را در دو تیم را کاهش دهد.

۲۹ آبان

مهرام به آسانی ۱۱۱ بر ۲۸ سینام مشهد را مغلوب می‌کند. مهرام، شادی عبدالوند را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده است اما در بازی‌های آسان نیازی به او نیست. ساناز اسکندری، آیدا گل محمدی و تینا عیساییان برای تیم نیکا، دبل دبل می‌کنند.

۶ آذر

شوک اول به مهرام وارد می‌شود. آن‌ها در بازی با نامی نو اصفهان ۵۷ بر ۶۷ شکست می‌خورند. شادی عبدالوند Out of Service به کار مهرام نمی‌آید.

روز، روز فوق‌العاده‌ای برای معصومه اسماعیل زاده و ناهیده اسدی است. آن‌ها با کمک مژگان خدادادی کار را در می‌آورند. اسماعیل زاده و اسدی برای نامی نو و تینا عیساییان برای مهرام دبل دبل می‌کنند. مهرام با دندان‌های کشیده شده، بی‌خطر است.

۷ آذر

شوک دوم. تیم خسته از نظر بدنی و ذهنی پس از شکست برابر نامی نو، در بدترین زمان ممکن برابر نارسینا قرار می‌گیرد و ۷۲ بر ۸۲ شکست می‌خورد.

مهرام کوارتر اول را می‌برد اما نارسینا با تیم سرحالش بر می‌خیزد. الکساندرا بگنیسیچ و تینا عیساییان دبل دبل می‌کنند. مهرام خسته است اما در تدارکات راهی برای بازگشت غرور.

۲۰ آذر

مهرام در یک بازی آسان پاز را شکست می‌دهد. برتری ۹۲ بر ۵۳ روحیه و انگیزه را به تیم نیکا بیک لیکلی باز می‌گرداند.

۲۱ آذر

یک برد آسان دیگر برای مهرام. آن‌ها در اولین مسابقه از دور برگشت مرحله گروهی ۱۰۰ بر ۴۱ گاز را شکست می‌دهد تا در دو بازی رفت و برگشت برابر کم اثرترین تیم لیگ، بیش از ۲۰۰ پوئن به دست آورده باشد.

۴ دی

مهرام در بازی برگشت برابر گروه بهمن ۸۶ بر ۵۹ پیروز می‌شود. بهمن دچار مشکلات جدی شده و تیم سرسخت گذشته نیست. مهرام برای این پیروزی به زحمت نمی‌افتد. این برد برای اهالی بسکتبال ثابت می‌کند که گروه بهمن توان رقابت با مهرام در لیگ ۹۹ را ندارد.

۵ دی

پیروزی ۱۱۳ بر ۵۰ بر سینام مشهد، حکم یک بازی دستگرمی برای مهرام را دارد.

۱۹ دی

نوبت انتقام می‌رسد. مهرام برابر نامی نو اصفهان ۶۲ بر ۴۹ پیروز می‌شود. خبری از نمایش ستاره‌های نامی نو نیست. مهرام بازی را خوب آغاز نمی‌کند و کوارتر اول را می‌بازد و در کوارتر دوم مساوی می‌کند.

کار در نیمه دوم به سود مهرام پیش می‌رود و کوارتر پایانی، نقطع عطف بازی است. مهرام نامی نو را در گوشه رینگ زیر مشت و لگد می‌گیرد.

در این کوارتر مهرام ۲۱ پوئن کسب می‌کند و نامی نو. تنها ۷ پوئن. تینا عیساییان دبل دبل می‌کند. الکساندرا ۱۶ و شادی عبدالوند ۱۵ امتیاز می‌گیرند.

۲ بهمن

مهرام به دوران شکست ناپذیری نارسینا پایان می‌دهد و ۸۱ بر ۶۵ این تیم را که صدرنشین گروه است شکست می‌دهد. دومین برنامه انتقامی مهرام نیز موفقیت آمیز است.

شادی-عبدالوند-مهرام-گرگان-لیگ-برتر-بسکتبال-بانوان

تیم نیکا هر چهار کوارتر را می‌برد تا حرف و حدیثی بر جای نگذارد. ماریا آوجی روز فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کند: ۲۰ پوئن، ۸ پاس گل، ۸ ریباند و ۵ توپ ربایی. الکساندرا بگنیسیچ ۱۹ و نگین رسولی ۱۵ امتیاز به دست می‌آورند.

۳ بهمن

آخرین مسابقه دور گروهی برای بهمن با برد ۹۱ بر ۳۰ برابر پاز پایان می‌پذیرد. نیکا به ذخیره‌هایش میدان می‌دهد. شادی عبدالوند در ۱۹ دقیقه حضور در میدان ۱۹ امتیاز کسب می‌کند ساناز اسکندری نیز با ۱۸ امتیاز و ۹ ریباند فاصله ناچیزی تا دبل دبل در این مسابقه داشت.

۱۶ بهمن

مهرام وارد پلی آف می‌شود. نیکا بیک لیکلی برابر تیم سابق خود یعنی گرگان قرار می‌گیرد و ۸۱ بر ۴۱ پیروز می‌شود. این برد قابل پیش بینی، آسان‌تر از تصور به دست می‌آید.

نمایش شاخص پریسا کرمی در ترکیب گرگانی‌ها کارآمد نیست. تینا عیساییان برای مهرام ۲۳ امتیاز می‌گیرد و دبل دبل می‌کند. گرگان از بازی دوم کناره گیری می‌کند و مهرام با همین یک پیروزی، به نیمه نهایی می‌رسد.

۳۰ بهمن

مهرام در بازی رفت نیمه نهایی ۹۲ بر ۸۰ پالایش نفت آبادان را شکست می‌دهد. بازی تحت تأثیر ری اکشن‌های شایسته متشرعی در حین بازی و البته پس از آن است.

شادی عبدالوند برای مهرام همه کار می‌کند. او ۳۱ امتیاز به دست می‌آورد و الکساندرا روز درخشانی سپری می‌کند. تینا عیساییان و ماریا آوجی این روز خوب را کامل و دبل دبل آیا ترائوره را خنثی می‌کنند.

۷ اسفند

مهرام کار صعود به فینال را با برد ۶۵ بر ۵۲ برابر پالایش نفت آبادان تمام می‌کند. تینا عیساییان و الکساندرا بگنیسیچ ستاره‌های این بازی هستند و دومی دبل دبل می‌کند. پیش به سوی فینال.

۱۴ اسفند

مهرام برای سومین بار در این فصل گروه بهمن را شکست می‌دهد و این پیروزی، پل رسیدن به جام قهرمانی است و از دو پیروزی قبلی، به مراتب مهم‌تر.

مهرام در حالی که در کوار اول ۹ بر ۲ عقب است ۱۱ بر ۹ از گروه بهمن پیش می افتد و در ادامه ۹ امتیاز دیگر هم کسب می‌کند در حالی که گروه بهمن در ۷ دقیقه پایانی کوارتر جز یک پرتاب ۳ امتیازی دلارام وکیلی، هیچ امتیازی به دست نمی‌آورد.

کوارتر دوم متعلق به بهمن است اما مهرام در ۲ کوارتر باقی مانده هر چند با اختلاف کم، پیروز می‌شود و در نتیجه، بازی را به سود خود پایان می‌دهد.

مهرام مشکی پوش در سالن آزادی از اشتباهات بهمن نهایت استفاده را می‌کند. اساتید تمرکز در کوارتر چهارم نشان می‌دهند که چرا شایسته قهرمانی هستند.

آیا چهارمین پیروزی فصل مهرام بر بهمن و عبور مهرام از خط پایان لیگ در شمایل تیم قهرمان، در پیش است؟

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=57017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.