14
با غلبه بر نماینده جزیره کیش

ریف اصفهان قهرمان هندبال ساحلی زنان کشور شد

  • کد خبر : 57049
  • 19 اسفند 1399 - 20:05
ریف اصفهان قهرمان هندبال ساحلی زنان کشور شد
ریف اصفهان با شکست کیش به مقام قهرمانی چهارمین دوره رقابت‌های هندبال ساحلی بانوان کشور رسید. مسابقاتی که مرحله نهایی آن با اعتراض و قهر اشتاد سازه مشهد همراه بود.

به گزارش ” آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران، پرونده چهارمین دوره مسابقات هندبال ساحلی بانوان کشور امروز در بندر عباس بسته شد و تیم ریف اصفهان به مقام قهرمانی رسید.

این مسابقات از روز ۱۶ اسفند با شرکت ۱۱ تیم و در سه گروه به میزبانی بندر عباس آغاز شد که امروز سه شنبه ۱۹ اسفند پس از انجام ۳۰ مسابقه با قهرمانی تیم ریف اصفهان خاتمه یافت و تیم‌های کیش و نایبند بندرعباس نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم این مسابقات ایستادند.

تیم هندبال ریف اصفهان با هدایت اعظم قینانی مربی کهنه کار و با تجربه هندبال ایران با استفاده از بازیکنان جوان و بومی از جمله حدیثه نوروزی، هدیه حافظ الفرقان ، ثمین کریمی و همچنین خواهران مینا، سارا و فاطمه موسوی این قهرمانی را به دست آورد.

دفاع منسجم ریف اصفهان منجر به پیروزی ارزشمند ۲ بر یک تیم قدرتمند اشتاد سازه مشهد که از تمامی بازیکنان با تجربه و سابق تیم ملی بزرگسالان سالنی در این رقابت‌ها بهره می‌برد، شد.

ریف در دیدار پایانی نیز موفق شد تیم خوب کیش را با همین نتیجه ۲ بر ۱ شکست دهد و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات آزاد هندبال ساحلی بانوان ایران را به خود اختصاص دهد.

همچنین در دیدار رده بندی تیم اشتاد سازه مشهد حاضر به مسابقه با میزبان مسابقات یعنی نایبند بندرعباس نشد و میزبان موفق شد با شکست فنی اشتاد سازه مقام چهارم را کسب کند.

اشتاد سازه مشهد که پیش از شروع مسابقات گزینه اول قهرمانی بود پس از شکست در نیمه نهایی برابر ریف اصفهان در اعتراض به داوری، تصمیم به انصراف از بازی رده بندی گرفت و مقابل این تیم به میدان نرفت.

تصاویری از این مسابقات :

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=57049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.